اخبار داغ

ترویج بی حجابی با عرضه مدل های غربی

مانتوهای روزنامه ای مُد جدید فروشگاه های بروجرد

مانتوهای روزنامه ای مُد جدید فروشگاه های بروجرد
این روزها مانتوهایی با مدل های غربی به شکل روزنامه ای و دارای نوشته وارد بازار شده و به عنوان مدل جدید عرضه می شوند که در تعدادی از فروشگاه های بروجرد از کوچکترین سایز برای نوجوانان گرفته تا سایزهای دیگر به فروش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد  هوا که گرم می شود مدل های لباسهای تابستانی شکل و شمایل دیگری به خود می گیرند و خرید لباسهای خنک در این ماه ها افزایش می یابد و شاید بهترین فرصت خودنمایی و جولان پوشش هایی باشد که با فرهنگ ما هیچ گونه ارتباطی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد,   هوا که گرم می شود مدل های لباسهای تابستانی شکل و شمایل دیگری به خود می گیرند و خرید لباسهای خنک در این ماه ها افزایش می یابد و شاید بهترین فرصت خودنمایی و جولان پوشش هایی باشد که با فرهنگ ما هیچ گونه ارتباطی ندارد.,

 گرچه تا کنون صحبت از مانتوهای شنل مانند و بدون دکمه، مانتوهای کوتاه و چسبان و یا مانتوهایی با رنگ های جیغ و زننده بود اما امروز مانتوهای جدیدی به نام مانتوهای روزنامه ای و مانتوهای پشت نوشته وارد بازار شده و به فروش می رسد.

,

با گشت و گذاری در شهر بروجرد و در خیابانهای این شهر و فروشگاه های عرضه مانتو به راحتی می توان وجود این گونه مانتوها را مشاهده کرد و در برخی از موارد این مانتوها در ویترین برای جلب مشتری قرار داده شده و در تعدادی از فروشگاه ها مانتوها در لابه لای دیگر مانتوها چیده شده اند. 

,

در جای جای بروجرد و تعداد زیادی از مانتو فروشیها این مانتوها عرضه می شود و طرفداران خاصی هم دارد و بسیاری از متقاضیان هم بدون توجه به نوشته های مانتو و این که در مدل روزنامه ای چه چیزی نوشته شده آنها راخریداری می کنند.  

,

با ورورد به مانتو فروشی ها ابتدا فروشنده مدل های جدید را پیشنهاد می کند که مانتوهای روزنامه ای را در اولویت پیشنهاد خود قرار می دهد و می گوید که این طرح بسیار جدید است. 

,

در میان این همه مانتو با رنگ و مدل های جدید و یا عجیب و غریب نمی توان مانتوهای ساده و پوشیده پیدا کرد و این روزها جولان مانتوهای روزنامه ای در بازار دیده می شود و به نظر می رسد نظارت در این راستا اندک است. 

,

در نگاه اول به مانتوهای روزنامه ای به خوبی می توان دریافت که این حاصل دست تولید کننده داخل کشور نیست و باز هم محصول خارج از کشوراست که به عنوان مدل جدید به جوانان پیشنهاد می شود.

,

 شاید با خود سوال کنیم که اصلا مانتوهای روزنامه ای مشتری دارند یا نه که جواب این سوال را می توان در خیابان یافت و جوانانی که این مانتوها را خریداری کرده و  بر تن دارند و اصلا توجهی به نوشته های خارجی این مانتوها ندارند. مانتوهای روزنامه ای که نوشته های انگلیسی دارند و معلوم نیست چه مفهوم و معنایی دارند به شدت در بازار گسترش یافته و به عنوان مد جدید به فروش می رسد. 

,

بازار پوشاک وضعیت خوبی ندارد و لباس هایی در بازار عرضه می شود که با فرهنگ اسلامی ما اصلا سازگاری ندارد و این پوشش ها بدون نظارت به فروشش می رسند. 

,

جالب اینکه این مانتوها از کوچکترین سایز گرفته تا سایزهای بزرگ در فروشگاه ها وجود دارد و با این هدف که تا بی حجابی در میان همه سنین گسترش یابد. 

,

دشمن سالهاست برای ترویج بی حجابی و بدحجابی تلاش می کند و مدل های غربی را به هر گونه ای به جوانان نشان می دهد.

,

 

,

عرضه کنندگان مانتوهای روزنامه ای و نوشته دار پلمپ می شوند در ادامه سرهنگ"علیرضا دلیری" فرمانده انتظامی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: در صورت مشاهده هر گونه از مانتوهای روزنامه ای و نوشته ای در بروجرد علاوه بر برخورد با فروشنده، این مانتوها جمع آوری می شوند. 

, عرضه کنندگان مانتوهای روزنامه ای و نوشته دار پلمپ می شوند,

وی اضافه کرد: تا کنون مقدار زیادی از این مدل های مانتو در فروشگاه های بروجرد جمع اوری شده و تا کنون چندین فروشگاه عرضه کننده مانتوهای روزنامه ای در بروجرد  پلمپ شده اند.

,

 به گفته وی متاسفانه تعدادی از فروشگاه ها مدل های جدیدی از مانتوهای جدید و روزنامه ای و یا مانتوهایی که نوشته ای دارند را توزیع می کنند که در صورت مشاهده برخورد می شود و حتی منجر به پلمپ می شود.

,

 

,

تذکر به 45 فروشگاه عرضه مانتو روزنامه ای و نوشته دار در بروجرد و پلمپ چهار فروشگاه

, تذکر به 45 فروشگاه عرضه مانتو روزنامه ای و نوشته دار در بروجرد و پلمپ چهار فروشگاه,

در ادامه "محمد حسین جاویدان" مسؤول دفتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد گفت: عرضه این گونه مانتوها در بروجرد ممنوع است و در صورت مشاهده جمع اوری می شود.

,

وی اضافه کرد: در همین راستا تا کنون چهار فروشگاهی که اقدام به عرضه مانتوهای روزنامه ای و نوشته دار نموده اند پلمپ شده و 45 فروشگاه هم تا کنون تذکر لازم را دریافت کرده اند.

,

به گفته وی این مانتوها خارجی بوده و تا کنون مقدار زیادی از این مانتوها در بروجرد جمع آوری شده است

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه