اخبار داغ

قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان عنوان کرد:

رکورد مصرف برق در استان هرمزگان از 2000مگاوات گذشت/ پایداری حداکثری ولتاژ برق از شاخصه های مدیریت توزیع است

رکورد مصرف برق در استان هرمزگان از 2000مگاوات گذشت/  پایداری حداکثری ولتاژ برق از شاخصه های مدیریت توزیع است
قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه افزایش مصرف برق نگران کننده است، عنوان کرد: هرساله بین 5 تا 7 درصد افزایش مصرف برق را شاهد هستیم وامسال نیز رکورد مصرف در سطح استان هرمزگان از 2000 مگاوات گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ ذاکری قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان در مراسم تکریم ومعارفه مدیریت برق شهرستان پارسیان با اشاره به خدمات حساس توزیع برق اظهار کرد: خدمات رسانی توزیع برق بدون وقفه است و هیچ گونه کم وکاستی نباید وجود داشته باشد که هرگونه قطعی و وقفه نارضایتی را به همراه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

 

,

وی افزود: انرژی برق با زندگی عمومی رابطه ای مستقیم دارد که با رفاه، آسایش وامنیت مردم در ارتباط است.

,

 

,

قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان بااشاره به مشکلات در حوزه برق گفت: قطعی برق دارای مشکلاتی است و تا حدود زیادی امکان ذخیره سازی در حد و اندازه مشتریان هم وجود ندارد که از خصوصیات منفی برق است.

,

ذاکری درادامه با قدردانی از کارکنان توزیع برق بیان کرد: همه کارکنان توزیع  در تمام شبانه روز درصدد هستند  تا بتوانند حداقل خدمات رسانی را به مشتریان و مردم ارائه دهند.

,

 

,

وی تصریح کرد: هرساله بین 5 تا 7 درصد افزایش مصرف برق را شاهد هستیم وامسال نیز رکورد مصرف در سطح استان هرمزگان از 2000 مگاوات گذشت  واین از جهتی باعث خوشحالی است که توانستیم خدماتی را ارائه کنیم و ازجهتی نگران کننده است ، افزایش مصرف برق اگر کنترل  و بهره وری بهتری انجام نشود به وضوح شاهد هدر رفتن برق خواهیم بود.

,

 

,

قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان ضمن توصیه به مصرف کنندگان حوزه برق گفت: بایستی به مقدار لازم از برق استفاده نماییم و ضروری است که مدیریت مصرف انجام شود تا بتوانیم از منابعی که در اختیار داریم حداکثر استفاده را داشته باشیم.

,

 

,

ذاکری  با بیان اهداف وچشم انداز مدیریت توزیع برق اظهار کرد: اهدافی که در توزیع برق دنبال می کنیم دارای عناوین مهمی است که موضوع اصلی آن کاهش تلفات است،معمولا با توجه به وظیفه ای که برعهده داریم سعی برآن داریم که حداقل انرژی تلف شود تا انرژی با کیفیت به مشتری تحویل دهیم.

,

 

,

وی افزود: موضوع دیگر پایداری ولتاژاست به این معنی برقی که به دست مشتری می رسد کیفیت لازم را داشته باشد و یکی از شاخصه های مدیریت توزیع برق پایداری حداکثری ولتاژ برق است.

,

 

,

صرفه جویی در مصرف برق وظیفه همه مردم است

,

 

,

 رادمهر فرماندار پارسیان با شاره به اهمیت برق به عنوان صنعت بسیار گران گفت: تنها شرکت توزیع برق عهده‌دار تولید و توزیع نیروی برق نیست بلکه صرفه جویی در تمامی موارد به ویژه آب و برق وظیفه همه مردم ایران اسلامی است.

,

 

,


فرماندار پارسیان با بیان اینکه همه مدیران و بخصوص مردم شهرستان با شخصیت مهندس مالکی مقدم آشنایی کامل دارند، عنوان کرد: ما از وی و مجموعه همکارانشان در اداره برق شهرستان رضایت کامل داشتیم چرا که ایشان بیش از 20سال مدیر اداره برق پارسیان بوده و در اوج بسیاری از نداری‌ها، کاستی‌ها و کمبودها کمک کرده و متعهدانه و خالصانه برای مردم خدمت کردند .

,
,

 

,


وی افزود : کسانی که پیروی از ولایت فقیه و شهدا را در سر لوحه کار خود دارند و مدیریت جدید برق شهرستان جناب مهندس ناصح نصوری باید  با عمل ، خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و با تکریم و ارتباط مستقیم با مردم و ادارات با برنامه ریزی دقیق کارها را به جلو ببرد.

,
,

 

,


رادمهر اظهار کرد: با وجود کمبودها و تحریم های اقتصادی، دولت تاکنون گام های خوبی برای رفاه وآسایش مردم برداشته که امیدواریم بتوانیم خدمتگذار خوبی برای آحاد جامعه باشیم و  باید سلیقه جناحی و مذهبی را کنار بزنیم .

,
,

 

,


وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم به ثمر رسیده  و باید با خواسته های مردم گام برداریم  و مسئولیتها می آیند و می روند، عمر ما انسانها در گذر استو  مسئولیت ماندگار نیست.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه