اخبار داغ

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

رونمایی و اهدای سردیس «استاد سبزواری» به موزه مفاخر فرهنگی و هنری استان کرمانشاه

رونمایی و اهدای سردیس «استاد سبزواری» به موزه مفاخر فرهنگی و هنری استان کرمانشاه
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از رونمایی از سردیس پدر شعر انقلاب« استاد سبزواری» در آینده نزدیک خبرداد و گفت: ساخت این سردیس هم اکنون در مراحل پایانی است و در آینده نزدیک رونمایی و به موزه مفاخر فرهنگی استان اهدا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عباس سروری در گفتگو با طاق نیوز، از رونمایی از سردیس استاد سبزورای در آینده نزدیک و در کرمانشاه خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز،,

وی افزود: کار ساخت سردیس یادبود پرچم دار شعر انقلاب مرحوم استاد حمید سبزواری که با درگذشت این هنرمند انقلابی توسط هنرمند کرمانشاهی آغاز شده بود پس از طی مراحل طراحی و اجرا به مرحله ی پایانی ساخت نزدیک شده است.

,

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: این اثر توسط ناصر خاورزاده از هنرمندان مطرح حجم سازی در استان اجرا می شود که پس از قالب ریزی و اتمام آن رونمایی شده و به موزه مفاخر فرهنگی و هنری ارسال خواهد شد.

,

وی یادآور شد: استاد حمید سبزواری از پیشگامان و از پرچم داران شعر انقلاب است که سروده های حماسی و خاطره انگیز این شاعر در بزنگاه های تاریخ انقلاب، در خاطره ها ماندگار شده است.

,

سروری خاطر نشان کرد: این اثر به پاس سال‌ها مجاهدت‌های استاد سبزواری و خاطره حضور ایشان در کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و نیز شرکت در جمع هنرمندان این دیار در سال‌های اخیر، ساخته شد و به عنوان یک یادگار فرهنگی در این دیار می ماند.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه