اخبار داغ

فتونیوز/ابتکار بر مدار تکرار

فتونیوز/ابتکار بر مدار تکرار
علی ای حال مدتی طولانی است که تشدید آلودگی هوا در سیستان نفس‌های مردم را به شماره انداخته است، اما گویا صدای خس خس نفس‌های سیستان نشین ها هنوز به گوش مسئولان در تهران نرسیده است و معلوم نیست سلامت مردم قربانی کدام اولویت کاری مسئولان محیط زیست شده است؟
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که مردم شمال سیستان و بلوچستان در شرایط بحرانی آلودگی هوا و گردو خاک روزهایشان به سختی سپری می شود که مسئولان مربوطه هنوز آنطور که باید بحرانی بودن اوضاع را جدی نگرفته اند و تا کنون اقدام مؤثری در این زمینه صورت نگرفته است تا مردم آن را با تمام وجود لمس کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما معصومه ابتکار در نشست بررسی اقدامات مقابله با گرد و غبار استان سیستان و بلوچستان که عصر دیروز برگزار شد سعی کرد اقدامات گذشته خود را به رخ بکشد، اقداماتی که به اعتقاد مردم منطقه تاکنون ثمربخش نبوده است.

,
معاون رییس جمهوری گفت: سازمان های مدیریت بحران، هواشناسی و وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی و ادارات استانی باید گام اصلی را در این زمینه بردارند تا آسیب پذیری مردم در شرایط بحران به حداقل برسد و اگاهی آنها نسبت به موضوع افزایش یابد.
وی تاکید کرد: متاسفانه امروزه از یک فضاسازی در کشور رنج می بریم و آن این است که عده ای در بروز مشکلات اغراق می کنند و می خواهند خود را دلسوزتر از دولت معرفی کنند که این مساله مشکلاتی را به وجود می آورد در حالی که دولت با برنامه ریزی و سیاست گذاری کلان پیش می رود.
,
,
 
,
حل سوال اینجاست که سیستانی ها قربانی کدام اولویت کاری مسئولان شده‌اند؟
,
 
,
, , ,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه