اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه خبرداد:

اجرای زنده حامد زمانی به مناسبت روز ملی کرمانشاه/ برگزاری ویژه برنامه ای در یادمان مرصاد

اجرای زنده حامد زمانی به مناسبت روز ملی کرمانشاه/ برگزاری ویژه برنامه ای در یادمان مرصاد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از برگزاری ویژه برنامه ای در یادمان مرصاد و به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد خبرداد و گفت: اجرای زنده حامد زمانی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت روز ملی کرمانشاه تدارک دیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مراد علی محمدی در گفتگو با طاق نیوز، از برگزاری ویژه برنامه ای به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز،,

وی افزود: این مراسم با حضور بیش از 2000 نفر از کاروان های راهیان نور نقاط مختلف کشور راس ساعت 18 و 30 دقیقه امروز دوشنبه 4 مرداد در محل یادمان دفاع مقدسی«مرصاد» برگزار می شود.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری دو ویژه برنامه دیگر به مناسبت این روز طی فردا سه شنبه 5 مرداد در دو تایم صبح و شب در محل ورزشگاه امام خمینی (ره) خبرداد و گفت: طی این ویژه برنامه ها، حامد زمانی خواننده انقلابی کشورمان به اجرای زنده می پردازد.

,

وی حضور برای عموم در ویژه برنامه های فوق را آزاد اعلام کرد و گفت: هم چنین برنامه های دیگری نیز به مناسبت این روز در سراسر استان تدارک دیده شده و اجرا می شود.

,

محمدی بر معرفی ارزش های دفاع مقدس به نسل کنونی و آتی تاکید کرد و برگزاری چنین برنامه هایی را زمینه ساز معرفی این ارزش ها دانست.

,

وی افزود: هم چنین باید نقش مهم استان کرمانشاه در طول دوران دفاع مقدس از طریق برگزاری برنامه های فرهنگی برجسته و شناسانده شود.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه  در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس 9800 شهید تقدیم کرده و از این نظر جزو استان های اول کشور است.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه