اخبار داغ

سرمربی تراکتورسازی بعد از بازی با استقلال خوزستان:

در خط دفاع ضعیف بودیم، باید فکری به حال این موضوع کرد/ بدشانسیم که دروازه‌بان حریف "ستاره" می‌شود

در خط دفاع ضعیف بودیم، باید فکری به حال این موضوع کرد/ بدشانسیم که دروازه‌بان حریف "ستاره" می‌شود
امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: عملکرد حط دفاعی خوب نبود و دو توپ به سمت گل آمد که آنها هم گل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: در این بازی اگر می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم با تفاضل دو گل برنده بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی افزود: عملکرد تیمی ما خوب بود ولی در جمع دو توپ بهسمتدروازه آمد که آن‌هاهم گل شد، باید فکری به حال دفاع بکنیم چرا که پارسال هم اینمشکل را داشتیم.

,

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی‌اش که از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفته بودند، بیان داشت: ادینیو عملکردش گاهاً امیدوار کرد و ما دلگرم شدیم که در بازی بعد از وی استفاده کنیم اما در هنگام تعویض از بازی خارج شده بود. کرار جاسم نیز عملکردس قابل قبول بود و یکی از روزهای خوب فوتبالی‌اش را شاهد بودیم.

,

قلعه‌نویی تصریح کرد: باید از مدیر هتل پارس تبریز تشکر کرد چون با وجود اینکه تیم بدهی دارد ولی هی موقع هتل را روی ما نمی‌بندد. تغییر محل بازی ما را سردرگم کرد ولی در هر حال از هیأت فوتبال و مسئولان دیگر ممنونم که امکان برگزاری بازی در ورزشگاه تبریز را فراهم کردند.

,

وی ادامه داد: بازی در زمینی که تمرین در آن انجام می‌شود، زیاد خوشایند نیست ولی چاره‌ای دیگر نداشتیم. باید برای توپ‌هایی که روی دروازه می‌آید تمرین کنیم؛ همچنین در گل دوم عملکرد بازیکنانم در دفع توپ قابل قبول نبود و ضعیف بودیم.

,

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: این‌ها همه بهانه است و ما می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز را کسب کنیم. این بدشانسی ماست که دروازه‌بان تیمهایی که مقابل ما قرار می‌گیرند بهترین بازیکن زمین می‌شوند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه