اخبار داغ

پس از 32 سال

بازگشت پیکر مطهر شهید محمد ضرابی به دیار خویش

بازگشت پیکر مطهر شهید محمد ضرابی به دیار خویش
پیکر مطهر شهید محمد ضرابی که در سال 63 در عملیات میمک به فیض شهادت نائل گشته و تا بحال مفقود الجسد بود توسط گروه تفحص شناسایی شده که بزودی به آغوش خانواده خود خواهد آمد و شهر بهار بار دیگر معطر به عطر شهادت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهارانه، پیکر مطهر شهید محمد ضرابی پس از 32 سال به دیار آیت‌الله بهاری باز می گردد، این خبری است که رئیس بنیاد شهید شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد و گفت: عصر امروز مجموعه‌ای از مدیران استان در غالب کمیته‌ای در منزل شهید حضور یافته و این خبر را به خانواده شهید ابلاغ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

اسدی ادامه داد: شهید محمد ضرابی در 26 مهرماه 1363 در سن 20 سالگی و در منطقه میمک به شهادت رسید.

,

اسدی ادامه داد: شهرستان بهار به‌طور مجموع 28 شهید جاویدالاثر دارد که سال قبل نمونه DNA خانواده‌های این شهدا را گرفتیم و برای تشخیص هویت شهدا اقدام کردیم که شهید محمد ضرابی اولین شهید شناسایی‌شده از این طریق است.

,

وی اظهار داشت: والدین این شهید در قید حیات نیستند و شهیدان محسن نعمتی و محمدرضا رنجبر ضرابی نیز برادرزاده های این شهید هستند.

,

اسدی ادامه داد: از پیکر شهید روز چهارشنبه در همدان استقبال شده و روز پنجشنبه تحویل شهرستان می‌شود و در پنج‌شنبه‌شب در یادواره شهدای مقاومت مراسم وداع با شهید برگزارشده و در سالروز شهادت امام جعفر صادق هم‌زمان با مراسم عزاداری پیکر شهید تشییع شده و به خاک سپرده خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه