اخبار داغ

ذوب آهن 1- سیاه جامگان 2؛

ذوب آهن مغلوب مشهدی ها شد/ برد سیاه جامگان به دستان محمد ناصری

ذوب آهن مغلوب مشهدی ها شد/ برد سیاه جامگان به دستان محمد ناصری
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس تیم سیاه جامگان در خانه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و این تیم اصفهانی را با ۲ گل شکست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، در هفته نخست لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس تیم سیاه جامگان در خانه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و این تیم اصفهانی را با ۲ گل شکست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

در این بازی محمد ناصری، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، عباس کاظمیان، مصطفی احمدی، حمیدرضا علی عسگر، ایوب کلانتری، روح الله سیف اللهی، عباس عسگری (۹۰- محمد مرادی) و رضا درویشی (۷۶- حسین بادامکی) به سرمربی گری فرهاد کاظمی برای سیاه جامگان و  رشید مظاهری، وحید محمدزاده (۷۰- مهدی رجب‌زاده)، مهرداد قنبری، محمد نژادمهدی، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر (۸۶- محمدرضا حسینی)، محمدرضا عباسی، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، یاسر فیضی (۶۵- جری بنگستون) و مرتضی تبریزی به سرمربی گری یحیی گل محمدی برای ذوب آهن بازی می کردند.

,

حسن اکرمی، محمدرضا امینی و محمد راهی هم در ورزشگاه ثامن مشهد مشغول قضاوت این دیدار حساس بودند.

,

این تیم مشهدی که سعی داشت متفاوت از گذشته وارد میدان های بازی شود و زخ نشان دهد، در ابتدای بازی چندین بار با ضربات سنگین خود، دروازه اصفهانی ها را تهدید کرد  تا این که اشتباه مظاهری و هوشیاری عباس عسکری باعث شد زمانی که تنها ۱۶ دقیقه از بازی گذشته است دروازه ذوب آهن پذیرای یک گل زیبا باشد.

,

اما ذوب آهن آرام ننشست و پس از دریافت گل، حملات خود را یکی پس از دیگری شروع کرد که همگی به جای تور دروازه، دستان دروازه بان سیاه جامگان را لمس می کرد و حتی در دقیقه ۳۴  با یک پاس در عمق، تبریزی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت اما خروج به موقع ناصری باعث دفع ضربه تبریزی شد و راه به جایی نبرد.

,

دفع توپ زیبای دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان در نیمه دوم مسابقه هم ادامه داشت و در دقیقه ۵۰ شوت دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه با واکنش ناصری دفع شد اما توپ ریباند در موقعیت آفساید توسط تبریزی به گل تبدیل شد تا گل تساوی به ثمر نرسد. ذوب آهنی ها در تب و تاب به ثمر رساندن گل بودند اما هر بار این دروازه بان با جرکات نمایشی و زیبای خود این خطر از از مشهدی ها دور می کرد.

,

ذوب آهن قدر فرصت هایش را ندانست و دانیال اسماعیلی فر از روی کرنر مشهدی ها باعث شد تا یک گل به خودی هم ثبت شود و کار برای ذوبی ها سخت و سخت تر شود. اما ۱۳ دقیقه نگذشت که ذوب آهن توسط محمدرضا عباسی یکی از گل های خورده را جبران کرد اما پس از گذراندن موقعیت های حساس نزدیک به گل دیگر، این بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ به سیاه جامگان واگذار کرد. ذوب‌آهن در حالی اولین بازی خود در لیگ شانزدهم را واگذار کرد که در طول دیدار سوار بر بازی بود و تنها روی دو اشتباه فردی دروازه‌اش باز شد. به نظر می‌رسد نبود یک مهاجم تمام کننده ذوبی‌ها را در این بازی خیلی آزار داد.

,

در پایان هم می تواند به جرئت گفت محمد ناصری، دروزاه یان تیم سیاه جامگان مشهد بهترین بازیکن میدان بود که به زیبایی این برد شیرین را برای تیمش به رقم زد.

,
انتهای پیام/م
,
انتهای پیام/م
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه