اخبار داغ

قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری معلولین جهان :

جهان منتظر رکورد جدید باشد

جهان منتظر رکورد جدید باشد
سیامند رحمان قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری معلولین جهان از رکورد شکنی در پارالمپیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانانیوز: سیامند رحمان قهرمان فوق سنگین وزنه برداری معلولان در مصاحبه اختصاصی با سیلوانانیوز گفت: من در 45روز آینده راهی مسابقات المپیک برزیل، در ریو میشوم و همان گونه که به مردم قول دادم انشاءالله وزنه بالای 300 کیلو را بالا خواهم برد و رکوردم را در کتاب گینس به ثبت می رسانم و باعث خوشحالی تمام مردم عزیز کشورم، بخصوص استان آذربایجان غربی و شهرم اشنویه خواهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانانیوز,

این در حالیست که سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در آستانه بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به تمجید از وزنه بردار فوق سنگین ایران پرداخته است و در مطلبی که بر روی خروجی این سایت قرار گرفته آمده است که "سیامند رحمان، قدرتمندترین پارالمپین جهان، با مهار وزنه ۲۹۶ کیلوگرم رکورد دار جهان و پارالمپیک است، این وزنه معادل وزن دو یخچال به حساب می آید"

,

سیامند رحمان وزنه ‌بردار اهل اشنویه آذربایجان غربی و رکورد دار پارالمپیک جهان، پنجشنبه 17 تیر ماه در اردوی تمرینی ارومیه و با  حضور تعدادی از مسئولان استان و اعضای کادر فنی وزنه ۳۰۵ کیلوگرم را بالای سر برد.

,

سیامند رحمان  در آن مراسم نیز گفته بود: سه سال است که در اردوهای سخت و نفس‌گیر به سر می‌برم و امیدوارم در مسابقات پارالمپیک ریو دوباره رکورد جهان را رسما جابه‌جا کنم.

,

سیامند رحمان متولد سال ۱۳۶۷ شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی است و در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد.

,

رحمان روز ۳۰ بهمن ماه سال ۹۴ در رقابت های دسته فوق سنگین جهانی امارات به ترتیب با مهار وزنه های ۲۷۵، ۲۸۶ و ۲۹۶ کیلوگرمی موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی جهان در دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم را از آن خود کند.

,

قهرمان معلول سنگین وزن تاکنون ۹ بار رکورد دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم را جا به جا و به نام خود ثبت کرده است و این بار مصمم به ثبت رکورد ۳۰۰ کیلوگرم در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل است.

,

رحمان در مسابقه های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن نیز با غلبه بر وزنه ۲۸۰ کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک را به نام خود ثبت کند.

,

بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل طی روزهای ۱۷ تا ۲۸ شهریور سال جاری با حضور چهار هزار و ۳۵۰ ورزشکار از ۷۰ کشور جهان در ۲۲ رشته ورزشی برگزار می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه