اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دانا:

پرداختن به زوایای مختلف دفاع مقدس نیاز امروز/حاتمی‌کیا به کار خود مسلط است

پرداختن به زوایای مختلف دفاع مقدس نیاز امروز/حاتمی‌کیا به کار خود مسلط است
عضو شورای شهر تهران در خصوص فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا اظهار داشت: این فیلم در واقع پاسخ به لبیک رزمندگان و فرزندان شهدا بود.
[

مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا اظهار داشت: ساخت اینگونه فیلم‌های حاتمی کیا که مقوله دفاع مقدس را در ابعاد مختلف آن به نوعی پیگیری می‌کند، قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی افزود: این عمل حاتمی کیا که توانست با تحقیقات ساخت این فیلم را آغاز کند تا بتواند این فیلم را در مقابل دید مردم قرار دهد، بسیار ارزشمند است.

,

 

,

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: حاتمی کیا از فیلم‌سازان و کارگردانان بسیار خوب کشور است که نسبت به کار تخصصی خود کاملاً مسلط است، در واقع این فیلم ساخته حاتمی کیا پاسخ به لبیک رزمندگان و فرزندان شهدا بود.

,

 

,

وی ادامه داد: نوع نگاه این کارگردان به مسائل حوزه دفاع مقدس، از یک زاویه تفکر برانگیز نشأت می‌گیرد، حال ممکن است برخی از زوایای دیگر به این کار نگاه کنند.

,

 

,

شاکری بیان داشت: در مجموع نگاه کردن از زوایای مختلف به پدیده دفاع مقدس نیاز جامعه امروزی است و این بدین معنا نیست که هیچ نگاهی قابل نقد نیست.

,

 

,

وی در خصوص حمایت از اینگونه فیلم‌ها در سینمای کشور گفت: یک بخشی از این عمل برمی‌گردد به اینکه در کشور امکانپذیری پخش اینگونه فیلم‌ها در محافل علمی و تخصصی و به خصوص در محافل کسانی که در عرصه دفاعی کشور نقش داشته و این پدیده را دنبال می‌کنند، فراهم شود.

,

 

,

این جانباز دفاع مقدس تصریح کرد: مناسب است که جوانان ما بتوانند اینگونه فیلم‌ها را در سینما با تصاویر بزرگی که عظمت این کارها را نشان می‌دهد، ببینند و در جلسات و نشست‌ها این فیلم‌ها را نقد کنند تا این موضوعات مبحث روز جامعه سینمایی شود.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه