اخبار داغ

گزارش تصویری/

حس خوب خانواده

حس خوب خانواده
خانه مهدی از سال 89 با همت زوج نیکوکار محمودآبادی راه اندازی و در سال 90 رسما زیر نظر اداره بهزیستی ادامه کار داد. این موسسه خیریه با هدف سرپرستی و حمایت از کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست استان مازندران و به صورت کاملا خانوادگی اداره می شود.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانه مهدی از سال 89 با همت زوج نیکوکار محمودآبادی راه اندازی و در سال 90 رسما زیر نظر اداره بهزیستی ادامه کار داد. این موسسه خیریه با هدف سرپرستی و حمایت از کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست استان مازندران و به صورت کاملا خانوادگی اداره می شود. داوود محمدزاده و همسرش لیلا بهرامی با اشاره به اینکه  پس از فوت ناگهانی  پسرمان مهدی در سانحه رانندگی به فکر تاسیس این مرکز افتادیم و هم اکنون 11 کودک 6 تا 12 سال تحت سرپرستی ما قرار دارند گفت: ما نقش پدر و مادر را برای این بچه ها ایفا می کنیم. هدف ما تامین نیازهای عاطفی و مالی این بچه هاست. محمد زاده با بیان اینکه هزینه ماهانه این مرکز بالاست اظهارکرد: متاسفانه ما از حمایت مسئولین استانی و شهرستانی و خیرینی که به صورت مداوم بخشی از نیازهای مالی این مرکز را برطرف کنند محروم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه مهدی از سال 89 با همت زوج نیکوکار محمودآبادی راه اندازی و در سال 90 رسما زیر نظر اداره بهزیستی ادامه کار داد. این موسسه خیریه با هدف سرپرستی و حمایت از کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست استان مازندران و به صورت کاملا خانوادگی اداره می شود. داوود محمدزاده و همسرش لیلا بهرامی با اشاره به اینکه  پس از فوت ناگهانی  پسرمان مهدی در سانحه رانندگی به فکر تاسیس این مرکز افتادیم و هم اکنون 11 کودک 6 تا 12 سال تحت سرپرستی ما قرار دارند گفت: ما نقش پدر و مادر را برای این بچه ها ایفا می کنیم. هدف ما تامین نیازهای عاطفی و مالی این بچه هاست. محمد زاده با بیان اینکه هزینه ماهانه این مرکز بالاست اظهارکرد: متاسفانه ما از حمایت مسئولین استانی و شهرستانی و خیرینی که به صورت مداوم بخشی از نیازهای مالی این مرکز را برطرف کنند محروم هستیم.,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه