اخبار داغ

افتتاح اولین دستگاه خودکار فروش کتاب در کردستان

افتتاح اولین دستگاه خودکار فروش کتاب در کردستان
به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و همکاری انتشارات سوره مهر ، اولین دستگاه خودکار فروش کتاب با قابلیت‌هایی چون قابلیت عرضه کتاب در هر جا، امکان پرداخت الکترونیکی، دریافت اسکناس توسط دستگاه و بازگرداندن مانده مبلغ بصورت سکه با ظرفیت 160 نسخه در محل حوزه هنری شهرستان بیجار رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، اولین دستگاه خودکار فروش کتاب با نام تجاری «ejoy book store»، با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان ، مدیران و هنرمندان شهرستان بیجارشامگاه سه شنبه 5 مرداد ماه 95 همزمان با سفر یک روزه استاندارکردستان در محل حوزه هنری شهرستان بیجار رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  در مراسم افتتاح این دستگاه با اشاره به اینکه مهم‌ترین آثار حوزه‌های ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انتشارات سوره مهر از طریق این دستگاه‌خودکار به فروش می‌رسند گفت : با توجه به مشکلات عمده شبکه توزیع کتاب در کشورکه مشکلات فراوانی را برای دسترسی عموم مردم به کتاب را سبب شده است  استفاده از این دستگاه در اماکن عمومی و مراکز دانشگاهی راهی برای گسترش و تسهیل دسترسی مردم به کتاب را فراهم می آورد .

,
,

 

,


رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  از تلاش حوزه هنری در راه اندازی تعدادی دیگر از این دستگاه خودکار فروش کتاب در استان و علی الخصوص شهر سنندج خبر داد و گفت: با نصب تعدادی دیگر از این دستگاه، تعدادی از کتاب‌های پر مخاطب انتشارات سوره مهر را به متقاضیان عرضه می کنیم.

,
,

 

,


زنجانی سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار نیز در این مراسم با تقدیر وتشکر از حضور مهمانان در این مراسم گفت :  ظرفیت این دستگاه 160 نسخه در قالب 16 عنوان کتاب می باشد که مخاطب با مشاهده لیست آثار و انتخاب آن، مبلغ مورد نظر را به دستگاه پرداخته و کتاب درخواست شده را دریافت می‌کند.

,
,

 

,


زنجانی افزود:این دستگاه‌به دلیل هزینه کم برای راه اندازی و نگهداری،حذف محدودیت های زمانی دسترسی به کتاب، قابلیت جانمایی دستگاه در هر کجا، در شرایط کنونی یکی از راه حل های  ارتقای سطح مطالعه است.

,
,

 

,


سرپرست حوزه هنری بیجار تصریح نمود: حذف محدودیت زمانی دسترسی به کتب و محصولات، تحویل آنی کتاب، قابلیت عرضه کتاب در هر کجا، عدم نیاز به حضور دائمی فروشنده در محل، امکان پرداخت الکترونیکی، دریافت اسکناس توسط دستگاه و بازگرداندن مانده مبلغ بصورت سکه، انجام امور مالی به صورت متمرکز، بازگشت سریع تر سرمایه و اخذ گزارش های لحظه ای فروش، امکان معرفی و اطلاع رسانی در خصوص کتب جدید و امکان عرضه مواردی غیر از کتاب (نظیر CD) از جمله مزایای دستگاه خودکار فروش کتاب است.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه