اخبار داغ

به چالش کشیدن آمار رسمی اشتغال، این بار در استان گلستان

نماینده رامیان: بیکاری، بالای سی درصد است، نه یازده درصد

نماینده رامیان: بیکاری، بالای سی درصد است، نه یازده درصد
نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر گفت: آمار بیکاری گلستان 11 درصد اعلام شده است ملی معتقدیم بالای 30 درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، «علیرضا ابراهیمی» نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی شهرستان رامیان با اشاره به وضعیت بیکاری در استان گفت: آماربیکاری گلستان 11 درصد اعلام شده است ولی معتقدیم بالای 30 درصد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان، , گل رامیان, گل رامیان,

وی اظهار کرد: شورا و دهیاری ها باید بر اساس داشته ها و فعالیتهایشان روحیه مطالبه گری بالایی داشته باشند و هرچه این روحیه پویاتر درنتیجه مردم در رفاه بیشتر خواهند بود.

,

ابراهیمی افزود: شوراها و دهیاری ها باید اولویت بندی کارها، نیازها و مشکلات اساسی را در روستا جهت پیگیری مشخص و بیان کنند چون باید از لجام گسیختگی و بی برنامگی خارج شویم و این امر هم سرلوحه کار تمامی مدیران قرارگیرد.

, .,

وی بیان کرد: در حوزه رامیان و آزادشهر مشکلات معیشتی مردم دیده می شود و اگر مدیران دستگاهها هم نتوانند وظیفه خود را بخوبی انجام دهند مردم دچار سرخوردگی می شوند.

,

نماینده مردم رامیان و آزادشهر بیان کرد: طرح هادی در روستاها باید با مشارکت انجام شود تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

,

وی تصریح کرد:  بودجه سال 95 در مجلس بسته شد، و عمدتا در حقوق و مزایا خلاصه می شود و کمتر در حوزه عمرانی است ولی باید در همین حد هم حداقل امکانات برای مردم درنظر گرفته شود.

,

ابراهیمی با اشاره به بحران قطعی آب، گفت: میزان 97 درصد از آبهای زیرزمینی بهره برداری می شود که نرم جهانی آن 40 درصد است و این نشان بی رویه استفاده از منابع است و باید بحران قطعی آب را جدی گرفت.

,

 وی خاطرنشان کرد: خود را وامدار مردم می دانم و با تمام توان در جهت برآورده شدن خواسته  ها و رفع مشکلات مردم تلاش می کنم چون باید کارهای بیشتری برای مردم انجام شود تا به خدمات بهتری برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه