اخبار داغ

حسین رضازاده: اردوهای جهادی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته/جهادگران عنایت الهی به کشورند

حسین رضازاده: اردوهای جهادی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته/جهادگران عنایت الهی به کشورند
حسین رضازاده گفت: همه دستگاه‌های نظام برای پشتیبانی از جهادگران باید با تمام ظرفیت به میدان بیایند و لازم است سازمان بسیج سازندگی مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رضازاده، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جهادی با اشاره به آغاز فصل برگزاری اردوهای جهادی بلند مدت گفت: یکی از فرصت های مهم برای پیشرفت مناطق محروم و خدمت‌رسانی به مستضعفان، برگزاری اردوهای جهادی است که خدا را شکر طی سال‌های اخیر با همت بسیج سازندگی افزایش داشته است.

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک با بیان اینکه در ابتدا با اردوهای جهادی از طریق مشاهده مستندهای تلویزیونی آشنا شدم، خاطرنشان کرد: جهادگران طیف وسیعی را شامل می شوند و در میان آن ها از هر قشری اعم از پزشک، مهندس، کارگر، معلم، دانشجو، روحانی و ... دیده می‌شود.

وی افزود: وجود جوانان جهادگر که با از خودگذشتگی راهی نقاط محروم می شوند یک عنایت الهی به ملت ایران است. یقینا برگزاری اردوی جهادی از خداپسندانه ترین امور است و بالاترین اجرها را نزد خداوند دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه جوانان شرکت کننده در اردوهای جهادی، مدیران جهادی و مخلص کشور در آینده خواهند بود، گفت: آرزوی من این است که دوشادوش جهادگران در اردوی جهادی شرکت کنم و برای این کار مشغول برنامه ریزی هستم. حضور ورزشکاران، هنرمندان و مسئولان در اردوهای جهادی باید افزایش یابد تا مردم بیش از پیش با فرهنگ جهادی آشنا شوند.

حسین رضازاده، اظهارکرد: همه دستگاه های نظام برای پشتیبانی از جهادگران باید با تمام ظرفیت به میدان بیایند و لازم است سازمان بسیج سازندگی مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

قوی ترین مرد جهان، خاطرنشان کرد: اخیراً متوجه شدم که گروه‌های جهادی علاوه بر خدمت‌رسانی عمرانی و فرهنگی، برای روستاهای محروم کشور برنامه اشتغالزایی هم دارند که امری بسیار پسندیده و مصداق عینی اقتصاد مقاومتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه