اخبار داغ

به مناسبت سالگشت شهادت شهید احمد طارمی منتشر شد

شهیدی که زمین های غصب شده مردم توسط رژیم شاهنشاهی را پس گرفت/حضرت علی (ع)الگوی شهید طارمی

شهیدی که زمین های غصب شده مردم توسط رژیم شاهنشاهی را پس گرفت/حضرت علی (ع)الگوی شهید طارمی
همسر شهید احمد طارمی گفت: احمد یک بسیجی و زمینه سیاست هم بسیار فعال بود و بیش از دو سال تلاش کرد تا بالاخره موفق شد زمین های ملی شده را که یکی از مزدوران شاه غصب کرده بود، پس بگیرد و بین اهالی روستا تقسیم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت سالروز شهادت شهید احمد طارمی همسر این شهید والا مقام در گفت و گو با خبرنگار ابهر۲۴ اظهار کرد: احمد یک بسیجی کامل بود او در زمینه سیاست هم بسیار فعال بود رئیس شورای روستای قمیچ آباد شده بود بیش از دو سال تلاش کرد تا بالاخره موفق شد زمین های ملی شده را که یکی از مزدوران شاه غصب کرده بود، پس بگیرد و بین اهالی روستا تقسیم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابهر۲۴ ,

photo_2016-07-27_16-20-49

, photo_2016-07-27_16-20-49, photo_2016-07-27_16-20-49,

همسر شهید طارمی با اشاره به فعالیت های شهید بزرگوار گفت: فعالیتهای شهید احمد طارمی تقریبا از همزمان با آغاز خدمت سربازی در گارد لویزان شروع شد و به همراه چند تن از افسران گارد شاهنشاهی ملعون در رستوران پادگان شورش و در این راستا چند نفر از افسران به شهادت میرسند از همان موقع شهید مخفیانه اعلامیه ها و نوارهای امام رو پخش میگردند البته آن زمان در تهران سکونت داشتند و ما نامزد بودیم هرودت به مرخصی می آوردند از ظلم های حکومت خانواده و فامیل رو آگاه میگردند تا اینکه به دستور امام پادگان رو ترک و به همراه مردم در تظاهرات شرکت میگردند.

,

وی در ادامه اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب از مابقی خدمت سربازی معاف شدند با شروع جنگ تحمیلی شهید در محیط شرکت و محل به جمع آوری کمک برای جبهه می پرداختند و همزمان هم به کار کشاورزی و هم تحصیل در دانشگاه و هم در شرکت کار و تلاش بی وقفه داشتند.

,

همسر شهید طارمی تصریح کرد: سوم مرداد ماه سال ۶۷ بود امتحانات پایان ترم دانشگاه تمام شد و تعطیلات شرکت هم شروع شده بود یک لحظه تلویزیون حمله منافقین به بیمارستان ها در غرب کشور رو داشت پخش میکرد اشک در چشم‌ شهید جاری شد بلافاصله بلند شد ساکش رو آماده کرد که صبح اعزام شود.

,

وی در ادامه افزود: احمد یک بسیجی کامل بود او در زمینه سیاست هم بسیار فعال بود رئیس شورای روستای قمیچ آباد شده بود بیش از دو سال تلاش کرد تا بالاخره موفق شد زمین های ملی شده را که یکی از مزدوران شاه غصب کرده بود، پس بگیرد و بین اهالی روستا تقسیم کند.

,

photo_2016-07-27_16-21-07

, photo_2016-07-27_16-21-07, photo_2016-07-27_16-21-07,

همسر شهید طارمی خاطر نشان کرد: در زندگی الگویش حضرت علی (ع) بود و میگفت مولا جانش را برای عدالت گذاشت ما هم باید عدالت را از اصل قرار دهیم.

,

وی اظهار کرد: گفتند میترسم برم پدر و مادر و دخترم رو ببینمیه موقع از من بخواهند من به جبهه نروم آنوقت حرفشان زمین می اوفته من از غافله عقب می مونم روز ۴ مرداد صبح باعجله آماده رفتن شد بقدری عجله داشت حتی فرصت نداد از زیر قرآن رد کنیم رزمنده ها رو راه انداختیم.

,

همسر شهید طارمی گفت: وسیله ارتباط نبود که ما از حالشان با خبر شیم به گفته همرزم هاشون شب به کرمانشاه میرسند بلافاصله سازماندهی میشن و بدون اینکه استراحت کنند اسلحه گرفته به اسلام آباد غرب عازم میشوند و در اندک زمانی به دست منافقین کوردل آسمانی میشوند جنازه مطهر شهید بعد ۲۷ روز در شب تاسوعا حسینی پیدا و تشیع می شود.

,

روحش شاد راهش پررهرو

,

photo_2016-07-27_16-21-03

, photo_2016-07-27_16-21-03, photo_2016-07-27_16-21-03,

وصیت نامه شهید

, وصیت نامه شهید,

با درود وسلام به امام امت خمینی بت شکن درود به روان پاک شهدای اسلام از پدر و مادرم همسر و فرزندانم و همه فامیل دوستان تقاضامندم پشتیبان این انقلاب باشند و نگذارند خون پاک شهدا هدر شود و آخرین حرفهایم این است سعی شود فرزندانم با تربیت اسلامی تربیت شوند و حتما و تماما باسواد شوند تا بتواننددر آینده چرخهای این جامعه رو به گردش درآورند.

,

تاریخ شهادت  ۱۳۶۷/۰۵/۰۵

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه