اخبار داغ

علی رغم مخالفت برخی نمایندگان مجلس صورت گرفت؛

لابی روحانی با لاریجانی برای دادن مسئولیت به عضو مجمع روحانیون

لابی روحانی با لاریجانی برای دادن مسئولیت به عضو مجمع روحانیون
حسن روحانی بازهم در حال رایزنی با مجید انصاری است تا وی را به عنوان گزینه معاون پارلمانی خود به مجلس معرفی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا طبق جدیدترین اخبار، حسن روحانی  بازهم  در حال رایزنی با مجید انصاری است تا  وی را به عنوان گزینه معاون پارلمانی خود به مجلس معرفی کند. قبل از این از انصاری به عنوان یکی از گزینه های وزارت کشور هم نام برده می شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

چند روز قبل نیز برخی  خبرها از مطرح شدن نام انصاری به عنوان نامزد معارونت پارلمانی روحانی به گوش رسید که با واکنش منفی برخی نمایندگان مجلس مواجه شد.

,

عدم به‌کارگیری روحانی از محمدرضا عارف، محمد شریعتمداری و مجید انصاری در کابینه، به همراه با کنار گذاشتن طیف گسترده‌ای از اعضای مجمع روحانیون، حزب اعتماد ملی، حزب مشارکت، سازمان مجاهدین و طیف افراطی حزب کارگزاران باعث تشدید اختلافات و دلخوری‌ها در جناح فتنه و اصلاح‌طلب شده  بود. که در پی آن بر خی محافل رسانه ای این جریان سعی در تحت فشار قرار دادن روحانی داشتند که گویا تا حدی هم موفق بوده اند!

, مجید انصاری, مجید انصاری,

اما به احتمال فراوان پس از مذاکرات نهایی با مجید انصاری روحانی قصد دارد وی را معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی کند. 

,

گفته می شود بعد از حرف و حدیث ها و برخی ابراز مخالفت ها بازهم روحانی مجید انصاری را فراخوانده است تا وی علی رغم این مخالفت ها این مسئولیت را قبول کند که انصاری در پاسخ به روحانی می گوید: باید فضای کلی مجلس را بسنجیم تا از نظر اکثریت آن مطلع باشیم .

,

روحانی نیز در این زمینه با علی لاریجانی گفت و گو می کند که لاریجانی خبر از نظر منفی مجلسیان نسبت به مجید انصاری می دهد.

,

پیش از این گفته می شد که حجت‌الاسلام علی عسگری از نزدیکان هاشمی رفسنجانی به عنوان گزینه اصلی معاونت پارلمانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده است اما گویا به دلیل اینکه وی قادر نبود به دلیل وابستگی‌ها حزبی و سیاسی با نمایندگان مردم تعامل و همکاری خوبی ایفا کند، که به نظر می رسید این موضوع منتفی شده است.

,

گفتنی است مجید انصاری دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز است. این مجمع در جریان حوادث و فتنه سال 88 چندین بیانیه جهت دار صادر و مردم را برای حضور در تظاهرات‌های غیرقانونی دعوت کرده است.

, این مجمع در جریان حوادث و فتنه سال 88 چندین بیانیه جهت دار صادر و مردم را برای حضور در تظاهرات‌های غیرقانونی دعوت کرده است.,

وی در سال پایانی دولت سید محمد خاتمی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بود و هم‌اکنون نیز عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

,

چند روز قبل نیز گروهی از اصلاح‌طلبان نزدیک به مجمع روحانیون اقدام به برپایی جلسه‌ای در گیلاوند دماوند کرده و به بررسی وزرای پیشنهادی کابینه روحانی پرداخته‌اند. در این جلسه یکی از افرادی که خود را برای  وزارت کشور آماده کرده بود با ابراز گلایه و نگرانی از وزرای پیشنهادی گفته است این کابینه را هاشمی چیده و او در حال انتقام‌گرفتن از اصلاح‌طلبان و مجلس‌ششمی‌هاست.

, اصلاح‌طلبان نزدیک به مجمع روحانیون, اصلاح‌طلبان نزدیک به مجمع روحانیون,

انتهای پیام/
 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه