اخبار داغ

سکوت معنادار دولت در مورد هزینه 7 میلیاردی برای استخر و سونای ساختمان سفید ریاست جمهوری

سکوت معنادار دولت در مورد هزینه 7 میلیاردی برای استخر و سونای ساختمان سفید ریاست جمهوری
در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولین دولتی هیچ توضیحی در این رابطه ارائه نکرده اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولین دولتی پاسخی در این رابطه ارائه نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به نظر می رسد سکوت دولت تدبیر و امید در این رابطه به دلیل عادی بودن این هزینه برای دولت است.

,

درحالی که دولت تبلیغات گسترده ای برای انصراف مردم از یارانه ها انجام می دهد و 7 روز هم از ثبت نام جدید یارانه ها می گذرد، ولی هنوز هزینه های کلانی در سطح دولت می شود.

,

به عنوان مثال گفته می شود که در ایام نوروز هزینه های پیامک تبریک روحانی به مردم در حدود 950 میلیون تومان بود.

,

همچنین هزینه  تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس در ساختمان ریاست جمهوری به 7 میلیارد نیز رسیده است.

,

قطعاً این هزینه ها در راستای اقتصاد مقاومتی نبوده و دولت برای تأثیرگذاری بیشتر کلامش در ازای انصراف مردم از یارانه ها باید خود نیز در ظاهر ساده گرایی را رعایت کرده و از ریخت و پاش ها جلوگیری کند.

,

این هزینه ها در حالی صورت می گیرد که دولت از ابتدای ورود خود از خزانه های خالی صحبت کرده است و هم اکنون نیز طی یک فراخوان گسترده از مردم درخواست کرده است تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهند.

,

قطعا دولت باید برای این هزینه های اضافه و ریخت و پاش ها جوابی درخور به مردم ارائه کند تا افکار عمومی را در این خصوص توجیه کند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه