اخبار داغ

امام جمعه فرمهین؛

مردم فراهان در تقویت جایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه تلاش کنند

مردم فراهان در تقویت جایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه تلاش کنند
امام جمعه سابق فرمهین در یادداشتی خطاب به مردم فراهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم، خواستار همکاری با امام جمعه جدید فرمهین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ امام جمعه سابق فرمهین در یادداشتی خطاب به مردم فراهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم، خواستار همکاری با امام جمعه جدید فرمهین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

متن نامه به این شرح است:
,
,
 
,
مردم فرهیخته و سربلند کهن دیار فراهان, خواهران و برادران بسیار مفتخرم و برخود می بالم که بخشی از بهترین روزها و ایام عمر و زندگانی ام را در همراهی با کسانی سپری کردم که تاریخ به عظمت و نیک نامی و بزرگی ایشان گواهی و شهادت می دهد.
,
 
,
فراهان دارای نامی بس بزرگ، تاریخی پرافتخار وسرزمینی پرورش دهنده شایسته مردمانی است که نامشان با همیشه ایام و تاریخ گره خورده است.
,
 
,
بنده افتخار داشتم مدت ۳سال از دوران مسولیتی ام را به چنین عزیزانی خدمت کرده ام، شب و روزم را با عشق و صداقت با انجام کار و فعالیت در راستای تحقق مطالباتشان در آویختم و تا آنجا که امکانات مادی و انسانی اجازه می داد و موانع و محدودیت ها سد راه نمی شد در جهت بر آوردن خواسته های شان کوشیدم.
,
 
,
در آخرین خطبه نمازجمعه نیز عرض کردم من در بعد فردی وازجهت رفتار شخصی ام هر که بوده و هستم خود می دانم و وجدان همیشه بیداری که همه قصورات و کوتاهی هایم را گوشزد می کند و عدم مراعات حریم بندگی ام را در برابر و محضر آن حی حاضر همیشه ناظر متذکر می شود.
,
 
,
در همین مجال بابت همه الطاف خداوندی سر خضوع و تواضع فرود می آورم و به جهت تمامی کوتاهی های عبادی و دینی ام طلب عفو و بخشش دارم و از آن دادار بی همتا و مالک دوسرا خاضعانه خواستارم که بدیده اغماض بنگرد و با فضل و کرم خویش اعمال رفتار کند.
,
 
,
در بعد اجتماعی و در راستای مسئولیت حقوقی وقانونی ام خوشحالم که از هیچ کوششی فروگذاری نکردم و همیشه و همواره در راستای مصلحت و منافع منطقه فراهان کوشیدم، اینک که دست تقدیر روزگار بخاطر ادامه تحصیل و پیگیری اشتغالات شخصی مرا از همراهی با شما جدا می سازد، از این هجران و فراق ناراحتم ولی نیک می دانم که هیچ عاملی نمی تواند پیوند قلبی و اتصال معنوی بین ما را دچار گسست و جدایی کند.
,
 
,
یاد زیبای آن نیک نامان و خوب مردمان برای همیشه ایام در ذهن و جانم باقی خواهد ماند و همیشه از این دوران به بزرگی و عظمت یاد خواهم کرد، در پایان عرض می کنم که خواهران و برادران نمازجمعه حلقه اتصال جامعه و حاکمیت است، در طول این ۳ سال ما با یکدیگر آموختیم که هرچه داریم از سفره با برکت امامت و ولایت است پس در راستای تقویت و صلاح و سداد این جایگاه عبادی_سیاسی بکوشید و با امام جمعه جدید نهایت همراهی و همکاری را داشته باشید، از همه دستگاه های اجرائی، مسئولان محترم استانی و شهرستانی، اعضای محترم ستادنمازجمعه، شوراهای اسلامی و دهیاران عزیز روستاهای منطقه، همه و همه تقدیر وتشکر می کنم.
,
 
,
ازخیرین و خیر خواهان منطقه بالاخص حاج آقا صبا، معتمدین وبزرگان مخصوصا خانواده شهدا و ایثارگران، نهادهای انقلابی بالاخص سپاه سرافراز و بسیج این شجره طیبه یادگار امام(ره)، روحانیون عزیز منطقه و...تقدیر وتشکر می کنم، در پایان از همگی طلب حلالیت نموده و امیدوارم در تمامی عرصه های زندگیتان پیروز و سربلند باشید.         
,
 
,
علی درستکار امام جمعه شهرستان فراهان
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه