اخبار داغ

درسایه غفلت و سکوت سنگین مسئولین فرهنگی؛

توهین بازیگر مرد به چادری ها+عکس

توهین بازیگر مرد به چادری ها+عکس
در حالی که نشریه یالثارات به اتهام توهین به پوشش بازیگران در جشن فرهنگی حافظ توقیف شد هیچ عکس العملی در خصوص توهین مهران غفوریان به چادری ها در این چند روز از سوی دولتمردان دغدغه مند فرهنگی انجام نشده گویا توهین به بدپوششی جرم و توهین به قشر مذهبی آزاد است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛ چندروزی است نوع پوشش بازیگران در جشن حافظ نقل محافل شده و انتقادات شدیدی را به دنبال داشته است، که انتشار مطلب انتقادی در نشربه یالثارات واکنش شدید اهالی سینما را به دنبال داشت. چاپ تصاویر بازیگران در جشن حافظ و یک کلمه خاص در کنار این تصاویر باعث توقیف این نشریه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

در اینجا قصد دفاع و یا رد مطلب نشریه توقیف شده یالثارات را نداریم اما اگر قرار بر این باشد به بهانه توهین به یک قشر خاص یک نشریه توقیف شود چرا مهران غفوریان که در واکنش به مطلب نشریه یالثارات به جای اقدام قانونی، چادری ها و مخصوصا بانوانی که از پوشیه استفاده می کنند و سرتا پای خود را از دید نامحرم دور نگه می دارند را مورد تمسخر قرار داده است، صدای هیچ فرد و مسئولی در نمی آید.

,

بانوان که از چادر استفاده می کنند و در تابستان برای حفظ حریم ها گرمای شدید را تحمل می کنند انتظار قدردانی از سوی مسئولین فرهنگی دولتی را ندارند اما حداقل انتظار دارند اجازه ندهند که به خاطر انجام یک مسئله دینی مورد تمسخر قرار گیرند.

,

البته پیش از هم به بانوان چادری توهین شده بود مرداد سال 92نشریه بخارا در قالب انتشار شعری از منصور اوجی زنان چادری را به کلاغ تشبیه کرد بود در این شعر، زنان چادری به استهزاء به کلاغ تشبیه شده‌اند که با وجود اعتراض شدید به این مطلب،این نشریه هرگز توقیف نشد!

,

باید منتظر ماند و دید که مسئولین فرهنگی که همسران خود آنها نیز چادری هستند در مورد توهین به بانوان با عفت چادری واکنشی نشان خواهند داد؟ نشریه ای توقیف خواهد شد؟ فردی مورد بازخواست قرار خواهد گرفت؟ یا نه به بهانه آزادی فقط توهین به قشر مذهبی آزاد است؟

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه