اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

زنان مسلمان باید با حجاب خود دشمنان را مأیوس کنند

زنان مسلمان باید با حجاب خود دشمنان را مأیوس کنند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: بانوان در دوران دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر ، تعلیم و تربیت ،صنایع دستی ،راه اندازی کارگاه های کوچک خانگی و اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) عنوان کرد : در دنیای امروز که جوتمع بشری در حوزه فرهنگی با مخاطرات جدی رو به رو شده است ملت هایی می توانند از این مخاطرات محفوط بمانند و یا جان سالم به در ببرند که با اتکا به داشته های فرهنگی و معنوی خود بتوانند اعتقادات بومی را حفظ کرده و در بین نسا جوان ترویج نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , امروله،,

 

,

وی ادامه داد : به حمد الله ملت ایران در این حوزه سرمایه های گران بها دارد و وجود حضرت معصومه (س) به عنوان الگوی علم و عفاف این امکان را فراهم نموده است که به واسطه تبیین مشخصات شخصیتی ایشان زنان و دختران آراسته به علم و عفاف تربیت کنیم.

,

 

,

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : بانوان  در دوران دفاع مقدس ، امر به معروف و نهی از منکر ، تعلیم و تربیت ،صنایع دستی ،راه اندازی کارگاه های کوچک خانگی و اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای دارند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : این برنامه با هدف تکریم و بزرگداشت شخصیت والای حضرت معصومه(س) و معرفی الگوی مناسب به دختران مسلمان  و ارتقاء سطح بینش و بصیرت دختران جوان در خصوص حفظ حرمت عفاف و حجاب ، شجاعت ، احساس مسئولیت و عطوفت در بین دختران جامعه برگزار شده است.

,

 

,

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در پایان یادآور شد : انتظاری که از یک زن مسلمان می ورد این است که با حجاب خود که همان سلاح ایمان است دشمن را مایوس کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه حجاب ، یک سلاح کارآمد در اختیار زنان است تشریح کرد : هر کسی که به سلاح حجاب مسلح باشد از گزند دشمنان در امان است چرا که دشمنان با همه تلاش در حال ضربه زدن به بنیان خانواده هاست.

,

 

,
,
,
,
, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه