اخبار داغ

برزیلی ها در لیگ برتر می تازند/ سپاهان هم به سرنوشت استقلال دچار شد

برزیلی ها در لیگ برتر می تازند/ سپاهان هم به سرنوشت استقلال دچار شد
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که در پایان صنعت نفت با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز این دیدار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میدان نیوز، تیم فوتبال سپاهان اصفهان شامگاه گذشته در هفته چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که در پایان صنعت نفت با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز این دیدار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

بازیکنان دو تیم که هفته پیش را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بودند.

,

ویسی برای این دیدار لی اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولیبالی، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، طالب ریکانی، احسان حاج صفی، جلال علی محمدی و پدرو هنریکه را انتخاب کرده بود و صنعت نفت نیز با ترکیب حسن هوری، محمد پورمحمد، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، فرشاد فرجی ، زبیر نیک نفس، حکیم نصاری، کیم کویی هیان، میلاد جهانی، رضا نوروزی و محمد شادکام به میدان آمده بود.

,

بازی با سوت بنیادیفر آغاز شد و دو تیم به مصاف هم رفتند.

,

در اوایل نیمه اول، بازی در اواسط زمین دنبال شد و دو تیم موقعیت خطرنکی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند و حملات سپاهان نیز در اواخر نیمه اول برای این تیم ثمری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

,

در اوایل نیمه دوم بازیکنان صنعت نفت جلو آمدند و موفق شدند در دقیقه ۵۴ با ضربه سر محمد شادکام گل اول بازی را به ثمر برسانند.

,

در ادامه بازیکنان سپاهان که نمی خواستند به سرنوشت هفته گذشته استقلال دچار شوند دست به بازی هجومی زدند ولی نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا تیم صنعت نفت با پیروزی ۱ بر ۰ در این دیدار سه امتیاز ارزشمند به اندوخته های خود اضافه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه