اخبار داغ

پای کاندیداهای عراقی هم به قم باز شد+تصاویر

پای کاندیداهای عراقی هم به قم باز شد+تصاویر
تبلیغات انتخابات پارلمانی عراق که قرار است 10 اردیبهشت ماه برگزار ‌شود فضای شهر قم را هم انتخاباتی کرده است و کاندیداهای مختلف به تبلیغات خود در مراکز شهر اقدام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ نگار، دور جدید انتخابات پارلمانی عراق قرار است 10 اردیبهشت ماه برگزار ‌شود و بدین سبب تبلیغات گسترده ای در این کشور از سوی احزاب و گروه های مختلف انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ نگار,

با توجه حضور گسترده اتباع عراقی در قم، حال و هوای این روزهای شهر قم کاملا انتخاباتی شده و هرچه بیشتر به انتخابات نزدیک می شویم بر گرمای تبلیغات افزوده می شود.

, ،,

عراقی های مقیم قم با نصب تراکت های تبلیغاتی و بنر در سطح شهر اقدام به تبلیغات برای کاندیدای مورد نظر خود کرده و صحنه های جالبی از این انتخابات را در شهر رقم می زنند.

,

, ,

, ,

, ,

از سوی دیگر حضور گسترده اتباع عراقی در قم و تبلیغات انتخاباتی آنان برای مسافرین و زائرین حرم مطهر حضرت معصومه (س) بسیار جالب است.

,

, ,

, ,

 قابل ذکر است چندی پیش نیز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان حال و هوای انتخابات را به شهر قم آورده بود اما تفاوت انتخابات عراق در گستره ی تبلیغاتی آن است که تقریبا در تمام شهر صورت می پذیرد و محدود به یک یا چند محله خاص درشهر نشده است و همین نکته نیز باعث پدید آمدن صحنه های زیبایی از یک همگرایی و همدلی شده است.

,

قابل ذکر است که در انتخابات عراق بیش از 9 هزار نامزد در قالب 36 ائتلاف سیاسی و یا به شکل مستقل وارد معرکه انتخاباتی شده و 30 آوریل (10اردیبهشت) زمان برگزاری آن اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه