اخبار داغ

آغاز فعالیت های عمرانی قرارگاه سازندگی قائم (عج) در همدان

آغاز فعالیت های عمرانی قرارگاه سازندگی قائم (عج) در همدان
قائم مقام قرارگاه سازندگی قائم (عج) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت همکاری با قرارگاه سازندگی قائم(عج) آمادگی راه‌اندازی دفتر نمایندگی این مجموعه را در همدان داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح الوند، علی‌محمد آزاد در دیدار با استاندار و جمعی از مسئولان امور شهری همدان اظهار کرد: با توجه به شناخت خود و سابقه اجرایی در استان همدان و بنا بر وظایف محوله در قرارگاه جهادسازندگی، علاقه و نگاه ویژه‌ای به توسعه استان همدان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  صبح الوند,

وی اضافه کرد: قرارگاه سازندگی قائم(عج) وابسته به نیروهای مسلح، از دو بخش سازندگی و بنیاد تعاون تشکیل شده که بخش نخست به فعالیت‌های عمرانی و دیگر حوزه بخش سرمایه‌گذاری را عهده‌دار است.

,

قائم مقام قرارگاه سازندگی قائم(عج) ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: وضعیت اعتبارات دولت به گونه‌ای نیست که بتوانیم برای اجرای پروژه‌ها کمک بگیریم به همین منظور مجموعه قرارگاه سازندگی قائم(عج) آمادگی اجرای طرح‌های عمرانی به صورت مشارکتی، تهاتری و موارد پیشنهادی را دارد.

,

در این نشست اجرای طرح‌هایی همچون تقاطع غیر همسطح میدان سپاه شهر همدان با اعتبار 100 میلیارد ریال، خط بی آر تی با اعتبار 400 میلیارد ریال، دو تصفیه‌خانه آب در ملایر و تویسرکان در مجموع به ارزش 530 میلیارد ریال و تقاطع غیر همسطح ورودی ملایر به ارزش 70 میلیارد ریال مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفت و همچنین تفاهمنامه‌ای امضا شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه