اخبار داغ

به مناسبت روز زن/

جشن بزرگ میلاد کوثر در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

جشن بزرگ میلاد کوثر در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر
جشن ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) و فرزند خلفش حضرت امام خمینی (ره) با حضور جمع کثیری از زنان و دختران ولایت مدار شهرستان شاهین دژ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از شاهین پیام ، این جشن بزرگ با سخنرانی سرهنگ خداشناس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ وحجت الا سلام باقری امام جمعه شاهین دژ برگزار شد.

, شاهین پیام,

, ,

در این برنامه فرمانده سپاه ناحیه شاهین دژ به الگوگیری بانوان از حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: بانوان همه تلاش خود را به کار گیرند تا از روش زندگی حضرت فاطمه(س) الگوگیری کنند.

,

خداشناس در ادامه به تهاجمات فرهنگی وارد شده به کشورمان از سوی دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: هدف از جنگ نرم ایجاد شده توسط دشمنان از بین بردن ایمان و اعتقادات جوانان کشورمان است.

,

, ,

وی به نقش شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت در زندگی مردم و جوانان اشاره کرد و متذکر شد: دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به طور نامحسوس وارد خانواده‌ها شده‌اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه شاهین دژبه نقش بانوان در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: بانوان نقش مهمی در تربیت فرزندان و سلامت خانواده‌ها ایفا می‌کنند.

,

در ادامه حجت الاسلام باقری گفت: در بیش از شش هزار آیه قرآن افزون بر 350 آیه درباره و برای زن است و این بدان معنا نیست که آیات دیگر برای زن نیست، آیات خطاب آنها تمام مردم است و خداوند متعال علاوه بر گفتمان عمومی، گفتمان اختصاصی با زنان دارد.
 

,
,

, ,


وی با اشاره به این سخن پیامبر اکرم(ص) که «بهشت زیر پای مادران است» گفت: تمام انبیا آمدند تا به امت های خود یاد دهند تا با تلاش به بهشت بروند، اما به گفته رسول خدا (ص) بهشت زیر پای مادر است.

,
,

, ,


امام جمعه شاهین دژ نقش بانوان را درتربیت اجتماع و خانواده بی بدیل دانست وافزود: آینده ی کشور وحفظ سلامت وسعادت نسل های آن وپرورش وتربیت انسانها،از توانمندیهایی است که خداوند منان بر عهده ی بانوان نهاده و این امر از عهده ی هیچ مردی ساخته نیست.

,
,

اجرای شعرگویی ، مولودی خوانی  وقرائت بیانیه ازسایر برنامه های اجرا شده در این جشن بزرگ بود.

,

, ,

, ,

, ,
   
,     ,     ,  ,  ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه