اخبار داغ

گفت وگو با برترین های کنکور 95 در استان خراسان جنوبی:

روزانه 8 ساعت درس خواندم / انتخابم برق دانشگاه تهران است/تلگرام کنکوری ها را از موفقیت دور می کند

روزانه 8 ساعت درس خواندم / انتخابم برق دانشگاه تهران است/تلگرام کنکوری ها را از موفقیت دور می کند
اسماعیل عنانی داوطلب رتبه 38 کنکور سراسری سال 95 در گروه آزمایشی علوم ریاضی با بیان اینکه برق دانشگاه شریف تهران را انتخاب خواهم کرد، گفت: کامپیوتر و تلگرام و... واقعاً کنکوری‌ها را از مسیر موفقیت دور می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل عنانی داوطلب رتبه 38 کنکور سراسری سال 95 در گروه آزمایشی علوم ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجو پرس اظهار داشت: از مرداد ماه سال گذشته برای قبولی در کنکور شروع به درس خواندن کردم و به مدت یک سال به طور میانگین روزهای تعطیل 8 تا 9 ساعت و روز های غیر تعطیل 3تا4 ساعت درس می خواندم.
 
 
وی در پاسخ به این پرسش که در کدام مدرسه تحصیل می‌کردید، عنوان کرد: در مدرسه استعدادهای درخشان بیرجند تحصیل می‌کردم و معدل امتحان نهایی ام19/74 شد.
 
رتبه 38 کنکور ریاضی سال 95 در پاسخ به این پرسش که چه رشته‌ای را برای دانشگاه انتخاب خواهد کرد؟‌ بیان کرد:‌ برق دانشگاه شریف تهران را انتخاب خواهم کرد.
 
عنانی خاطرنشان کرد: پدر و مادرم در تمام مقاطع تحصیلی بویژه در مقطع پیش دانشگاهی، آرامش روحی را برای من ایجاد کردند و من نیز از آنان قدردانی می کنم.
 
وی با اشاره به نقش دبیران مدرسه خود برای کسب این موفقیت تصریح کرد: از همه کادر آموزشی مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان شهرستان بیرجند نیز تشکر می کنم.
 
رتبه 38 کنکور ریاضی سال 95 با تأکید بر اینکه کنکوری‌ها با برنامه درس بخوانند، گفت: با تمرکز و دقت دروس را مطالعه کنند و بدانند که کامپیوتر و تلگرام و... واقعاً کنکوری‌ها را از مسیر موفقیت دور می‌کند.
 
عنانی یادآور شد: در آزمون های قلم چی شرکت می کردم و از کتب کمک درسی انتشارات مختلف استفاده می کردم.
 
وی در پایان گفت: به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم تا خودشان تلاش کنند و پشتکار داشته باشند و به کلاس های خصوصی تکیه نکنند و به خدا توکل داشته باشند و حتماً با یک برنامه‌ریزی به صورت جرئی درس خواندن برای کنکور را آغاز کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه