اخبار داغ

سانسور‌ سخنان رئیس جمهور در سایت رسمی دولت+عکس و سند

سانسور‌ سخنان رئیس جمهور در سایت رسمی دولت+عکس و سند
طی روزهای گذشته سخنان روحانی در جمع نخبگان یاسوج مبنی بر اینکه «دروغ، ام الفساد و ام المصائب است». از پایگاه های اطلاع رسانی دولت و ریاست جمهوری حذف شد. این در حالی است که خبرگزاری دولت این تعبیرات را با تیغ سانسور و تحریف به شکل دیگری منتشر کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئولین سایت رسمی ریاست‌جمهوری تا کنون بعد از چندین سخنرانی روحانی، بخشی از جملات و عبارات شبه برانگیز روحانی را در پوشش اخبار خود بعد از انتشار از روی خروجی های خود حذف می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طی روزهای گذشته سخنان روحانی در جمع نخبگان یاسوج مبنی بر اینکه «دروغ، ام الفساد و ام المصائب است». از پایگاه های اطلاع رسانی دولت و ریاست جمهوری حذف شد. این در حالی است که خبرگزاری دولت این تعبیرات را با تیغ سانسور به شکل دیگری منتشر کره است.

,

این خبرگزاری مدعی شده که روحانی گفته است: جرات انتقاد لازم و جرات اتهام و دروغ، به دلیل آنکه زیر پا گذاشتن فرمان خدا و کاری غیراخلاقی است، قابل قبول و مورد پسند نمی باشد.

,

 

,

, ,

 

,

در بهمن ماه سال 94 هم سایت رسمی ریاست‌جمهوری عبارتی را که رئیس‌جمهور در آن گفته بود: برجام را خدا آورد؛ را از متن سخنرانی وی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای حذف کرد.

,

روحانی در این مراسم مدعی شده بود: «می‌گویند با برجام دولت برای ملت رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده‌ایم؟ ما خادم مردم هستیم، برجام را خدا آورد. پیروزی ملت اراده حق بوده و همان خدا هم برای ملت سربلندی و رفاه بیشتر خواهد آورد.»

,

 

,

, ,

 

,

روحانی یکم بهمن ماه هم در جلسه همایش استانداران کشور با موضوع انتخابات که پنج شنبه یکم بهمن ماه برگزار شد. جملات عجیبی به کار برد که در خبرگزاری دولت و سایت ریاست جمهوری سانسور شد.

, روحانی یکم بهمن ماه هم در جلسه همایش استانداران کشور با موضوع انتخابات که پنج شنبه یکم بهمن ماه برگزار شد. جملات عجیبی به کار برد که در خبرگزاری دولت و سایت ریاست جمهوری سانسور شد.,

روحانی در بخشی از سخنان خود در این مراسم اعلام کرد: «امیرالمؤمنین مشاهده کردند که در فارس شلوغ است و کسی نمی‌تواند اداره کند و سیاستمدار پخته‌ای را و برخی مواقعی تا حدی قابل قبول بود زیادبن ابیه را استاندار فارس کرد که وی پدر عبیدالله‌بن زیاد بود، اما الان دولت یک همچنین فردی را قرار دهد، چه می‌شود؟ حالا آن امیرالمؤمنین با آن عظمت، بضاعت و مقام و سیاست است ما کجا و او کجا؟ ما باید خاک پایش را توتیای چشم کنیم.»

,

این سخنان حاشیه ساز به طور کلی در سایت ریاست جمهوری که همواره متن سخنرانی های روحانی را به طور کامل منتشر می کند سانسور شد؛ این در حالی بود که همه رسانه ها در آن زمان این سخنان را پوشش داده و منتشر کردند.

,

, ,

روحانی در بخش دیگری از این سخنرانی، اظهاراتی داشت که در کمال تعجب این اظهارات نیز بر روی خروجی رسانه های وابسته به دولت قرار نگرفتند و از همه مهمتر رسانه دولتی ایرنا ویا سایت مربوط به ریاست جمهوری این سخنان را بازنشر نداد.

,

وی در این قسمت از سخنان خود گفته بود:« ما به عنوان دولت اعتدال که باید قانوناً بی‌طرف باشیم، اما دلمان می‌خواهد معتدلین به مجلس بروند و این آرزوی ما است اما قانوناً‌ و عرفاً حق مداخله نداریم.»

,

این بخش از سخنان رئیس جمهور حتی از بخش های خبری سیما نیز پخش شد و تیتر بسیاری رسانه ها جای گرفت. اما سایت ریاست جمهوری سیاست حذف این سخنان روحانی را در پیش گرفت.

,

, ,

طی روزهای گذشته نیز روحانی در همایش سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز با بیان اینکه معنای انقلابی بودن، داشتن ملتی آزاد همراه با آزادی اندیشه، بیان و نقد است، گفت: با شعارهای توخالی نمی‌شود مقابل قدرت‌های بزرگ بایستیم و باید همراه شویم.

, با بیان اینکه معنای انقلابی بودن، داشتن ملتی آزاد همراه با آزادی اندیشه، بیان و نقد است، گفت: با شعارهای توخالی نمی‌شود مقابل قدرت‌های بزرگ بایستیم و باید همراه شویم.,

اما این سخنان نیز از پایگاه اطلاع رسانی دولت و خبرگزاری های دولتی حذف و به شکل دیگری منتشر شد.

, اما این سخنان نیز از پایگاه اطلاع رسانی دولت و خبرگزاری های دولتی حذف و به شکل دیگری منتشر شد.,

سانسور سخنان روحانی توسط تیم رسانه ای دولت اگر با هماهنگی خود وی صورت می گیرد، قطعاً اقدامی ناشایست بوده و در طول زمان اعتماد رسانه ها و مردم نسبت به روحانی و تیم رسانه ای وی از بین می رود؛ اگر این سخنان ناشایست است، از ابتدا نباید توسط روحانی بیان شود.

, سانسور سخنان روحانی توسط تیم رسانه ای دولت اگر با هماهنگی خود وی صورت می گیرد، قطعاً اقدامی ناشایست بوده و در طول زمان اعتماد رسانه ها و مردم نسبت به روحانی و تیم رسانه ای وی از بین می رود؛ اگر این سخنان ناشایست است، از ابتدا نباید توسط روحانی بیان شود.,

اگر این سانسور ها بدون اطلاع روحانی انجام می گیرد تیم رسانه ای دولت باید در این خصوص پاسخگو باشد که چرا برخی از سخنان روحانی را سانسور می کند.

, اگر این سانسور ها بدون اطلاع روحانی انجام می گیرد تیم رسانه ای دولت باید در این خصوص پاسخگو باشد که چرا برخی از سخنان روحانی را سانسور می کند.,

انتهای پیام/ط

, انتهای پیام/ط,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه