اخبار داغ

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان؛

اعلام جریمه‌های رانندگی از طریق ارسال پیامک به رانندگان

اعلام جریمه‌های رانندگی از طریق ارسال پیامک به رانندگان
شهروندان می‌توانند پس از راه‌اندازی سیستم هوشمند کنترل ترافیک، به وسیله تلفن همراه از حجم ترافیک خیابان‌ها و معابر مطلع شوند و از این پس جرایم رانندگی از طریق پست و پیامک به اطلاع شهروندان می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صاحب نیوز، سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان از کنترل خیابان های شهر سخن گفت و افزود:تعداد زیادی ازعابران پیاده در مرکز شهر تردد دارند و همانطور که رانندگان لازم است حقوق عابران را رعایت کنند عابران پیاده هم لازم است برای ایجاد نظم بیشتر به حقوق رانندگان توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صاحب نیوز, اصفهان,

کیانی با اشاره به اینکه دوربین‌های فعال به طور دائم در حال رصد تقاطع ها هستند و تقاطع ها را زیرنظر دارند گفت: سیستم‌های هوشمند کار خود را به طو دائم در طول شبانه‌روز انجام می‌دهند و به همین خاطر هر خلافی که در تقاطع‌ها انجام می‌شود جریمه‌های مربوط به آن با همکاری راهنمایی و رانندگی به دست شهروندان می‌رسد و در صورتی که به شماره همراه افراد دسترسی داشته باشیم از طریق پیامک ریز جریمه از قبیل زمان، دقیقه، مبلغ و دلیل جریمه اطلاع رسانی می‌شود.

,

*اطلاع رسانی در مورد جریمه ها توسط پُست و پیامک
وی با تاکید این موضوع که درحال حاضر میزان جریمه‌ها بسیار بالا است یادآور شد:علاوه بر پیامک توسط پست هم جرایم اطلاع داده می‌شود.

, *اطلاع رسانی در مورد جریمه ها توسط پُست و پیامک,
,

وی از راه‌اندازی سیستم مدیریت هوشمند بزرگراه‌ها گفته و افزود:این سیستم در حال تکمیل است و پس از اتمام کار بزرگراه‌ها تحت کنترل قرار می‌گیرد و امیدواریم با کمک شورای شهر و شهردار این پروژه برای جلوگیری از حوادث و تخلف با سرعت بیشتری به پایان برسد.

,

وی از پروژه اطلاع رسانی وضعیت ترافیک شهر از طریق تلفن همراه گفته و توضیح داد: شهروندان می‌توانند پس از راه‌اندازی این سیستم به وسیله تلفن همراه از حجم ترافیک خیابان‌ها و معابر مطلع شوند.

,

*تجهیز تقاطع‌ها به سیستم هوشمند و کاهش تخلف
کیانی از تخصیص بودجه مناسب برای پروژه‌های این مرکز و پیشرفت خوب پروژه‌ها گفته و افزود: برای کامل به نتیجه رسیدن این طرح‌ها زمان نیاز است اما برای سرعت گرفتن کارها از شرکت‌های مختلف کمک گرفته‌ایم تا به همراه پرسنل حتی مرکز کنترل ترافیک در بحث توسعه مرکز و مباحث فنی پیشرفت حاصل شود.

, *تجهیز تقاطع‌ها به سیستم هوشمند و کاهش تخلف,
,

وی گفت:تجهیز تقاطع‌ها به سیستم هوشمند باعث می‌شود تمام تقاطع‌های همجوارهم تحت پوشش قرار گیرند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه