اخبار داغ

آمار تعداد انصراف دهندگان از یارانه

آمار تعداد انصراف دهندگان از یارانه
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تایید بر انصراف دهک اول از دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: برخی از معاونان آقای نوبخت امروز در جلسه‌ای از انصراف ۷.۵ میلیون نفر از دریافت یارانه در فاز دوم خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تایید بر انصراف دهک اول از دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: برخی از معاونان آقای نوبخت امروز در جلسه‌ای از انصراف ۷.۵ میلیون نفر از دریافت یارانه در فاز دوم خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با اشاره به جلسه امروز برخی نمایندگان با معاونان آقای نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اظهار داشت: در جلسه صبح امروز معاونانی که از معاونت برنامه ریزی حضور داشتند از انصراف دهک اول در دور جدید پرداخت نقدی یارانه‌ها خبر دادند.

,


وی با اشاره به اینکه طبق اعلام معاونان آقای نوبخت 7.5 میلیون نفر از مردم از دریافت یارانه نقدی در فاز دوم انصراف داده‌اند، گفت: حدود 10 درصد از مردم به طور قطعی از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: قرار است فردا در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه گزارش دقیق تعداد ثبت‌نام کنندگان و انصراف دهندگان از یارانه نقدی در فاز دوم مورد رسیدگی قرار گیرد.

,
,
,
,

انتهای پیام

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه