اخبار داغ

قصه تکراری پروژه مسکن مهر؛

دولت امیدهای ازدست‌رفته مردم را برگرداند/ 80 درصد از واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری تکمیل می شود

دولت امیدهای ازدست‌رفته مردم را برگرداند/ 80 درصد از واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری تکمیل می شود
این شهروند گفت: بسیاری از افرادی که در پروژه مسکن مهر نام‌نویسی کرده‌اند نامید از تکمیل پروژه شده‌اند و برخی نیز پیش‌پرداخت‌ها را پس گرفته و برخی نیز کاملاً ناامید شده‌اند، از دولت می‌خواهم تا امیدهای ازدست‌رفته مردم را به آن‌ها برگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از \"سپاس\"، دولت گذشته طرحی را با عنوان مسکن مهر راه‌اندازی و اجرایی کرد  و افراد بسیار زیادی که دارای مسکن نبودند یا توانایی خرید و ساخت مسکن نداشتند در این طرح شرکت کردند که در بسیاری از استان‌های کشور با توجه به‌سرعت بالای پیمانکاران در دوران دولت دهم پروژه‌های مسکن مهر به اتمام رسید و به مردم تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, \"سپاس\"، ,

استان بوشهر که معمولاً روند اجرا و اتمام پروژه‌ها در آن لاک‌پشتی است از قافله اتمام پروژه مسکن مهر عقب ماند و با تغییر در دولت روند پروژه مسکن مهر برای مدتی کاملاً متوقف شد و پیشرفت‌های فیزیکی و زیرساختی آن‌ها که در حد ابتدایی بود با مشکلاتی روبرو شد.

,

رئیس دولت یازدهم دریکی از نشست‌های تخصصی مطرح کرد که پروژه‌های مسکن مهر در همه شهرها تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید، هرچند که روند پروژه‌های مسکن مهر در استان بوشهر خیلی کند است و پیشرفت‌های فیزیکی خوبی نداشته است.

,

پروژه مسکن مهر در بوشهر باگذشت سالها از اجرای پروژه هنوز بسیاری از واحدهای مسکونی به اتمام نرسیده است و مردم از روند پروژه کاملاً گلایه‌مند هستند.

,

, ,

دولت امیدهای ازدست‌رفته مردم را برگرداند

, دولت امیدهای ازدست‌رفته مردم را برگرداند,

احمد محمدی یکی از شهروندان بوشهری در گفت‌وگو با سپاس بابیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر خیلی با کندی پیش می‌رود، گفت: دو دولت گذشته پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر در حد اسکلت‌بندی و دیوارچینی بود که با تغییر مدیریتی در دولت انتظار داشتیم با سرعت بیشتری  پروژه به اتمام برسد.

,

محمدی اظهار کرد: باگذشت نزدیک به چهار سال از عمر دولت تدبیر و امید هنوز تغییرات جدی درروند تکمیلی پروژه‌های مسکن مهر احساس نمی‌شود.

,

این شهروند بوشهر افزود:  بسیاری از واحدهای مسکن مهر به دلیل بی‌توجهی دستگاه‌های متولی در حال از بین رفتن زیرساخت‌ها است و دولت باید برای جلوگیری از بین رفتن هزینه‌های بیت‌المال تدبیری اساسی بی اندیشند.

,

وی بیان کرد: بسیاری از افرادی که در پروژه مسکن مهر نام‌نویسی کرده‌اند نامید از تکمیل پروژه شده‌اند و برخی نیز پیش‌پرداخت‌ها را پس گرفته و برخی نیز کاملاً ناامید شده‌اند، از دولت می‌خواهم تا امیدهای ازدست‌رفته مردم را به آن‌ها برگرداند.

,

بی‌توجهی مسئولین عامل اصلی افزایش قیمت مسکن

, بی‌توجهی مسئولین عامل اصلی افزایش قیمت مسکن,

حجت‌الاسلام صلح امام‌جمعه خورموج گفت: در دولت قبل احداث مسکن مهر گام خوبی برای صاحب شدن افرادی که خانه ندارد بود  اما اکنون مسکن مهر که در خورموج احداث‌شده ازنظر کیفی در وضعیت خوبی نیست و مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند.

,

, ,

وی اظهار کرد:تعدادی از واحدها هنوز تحویل مردم داده نشده و این کندی در پروژه‌ها باعث شده است تا قیمت واحدهای مسکونی افزایش داشته باشد که باید این مشکل هر چه زودتر حل شود.

,

امام‌جمعه خورموج تأکید کرد: از همه مسئولین می‌خواهیم  نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند و  رسیدگی جدید به وضعیت مسکن مهر جوانان در شهر خورموج را الویت کارهای خود قرار دهند.

,

 

,

تکمیل 80 درصد از واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری

, تکمیل 80 درصد از واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری,


فرزاد رستمی  مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر گفت : تاکنون در شهرهای بالای 25000 هزار نفر و زیر 25000 نفر و شهرهای جدید 28967 واحد افتتاح‌شده و مابقی آن در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر در حال ساخت است و حدود 950 واحد نیز فاقد متقاضی هستند که به سازنده واگذار خواهیم کرد و 138 واحد مسکن در صلح آباد شهر بوشهر قرار دارد که مراحل نهایی پروژه در حال انجام است .
 

,
, . ,
,
, .,
,

, ,

رستمی با اشاره به پروژه مسکن مهر سایت بهمن، افزود : مسکن مهر در سایت بهمن بوشهر واقع در خیابان برج، بیشترین مشکلی که داشت موضوع فاضلاب بود و برخی دیگر از زیرساخت‌ها، که اخیراً با تزریق اعتباری که صورت گرفته زمین برای تصفیه‌خانه فاضلاب در نظر گرفته‌شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب داده‌شده است.

,

وی بیان کرد : در تلاش هستیم تا پایان سال جاری حدود 80 درصد از پروژه مسکن مهر را به پایان برسانیم و مابقی را در سال 96 به متقاضیان و ثبت نام کننده گان این طرح تحویل داده شود.

,

/اننتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه