اخبار داغ

تیم ملی فوتبال ۵ نفره ایران در میان ۱۰ تیم برتر جهان

اعزام تیم ۴ نفره استان مرکزی به پارالمپیک با سه ورزشکار محلاتی

اعزام تیم ۴ نفره استان مرکزی به پارالمپیک با سه ورزشکار محلاتی
اعضای کاروان پارالمپیک استان مرکزی در حالی فردا با بدرقه مسئولین استانی به ریو اعزام می‌شوند که سه نفر از اعضای این تیم ۴ نفره را محلاتی ها تشکیل می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، چهار ورزشکار جانباز و معلول استان مرکزی با کسب سهمیه شرکت در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل فردا با بدرقه مسئولین استانی به مسابقات اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صبح محلات, صبح محلات, صبح محلات, ،,

 

,

یک مربی و سه ورزشکار در سه رشته ورزشی فوتبال ۵ نفره، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر اعضای این تیم ۴ نفره را تشکیل خواهند داد که  سهم شهرستان محلات دو ورزشکار در رشته‌های والیبال نشسته و فوتبال ۵ نفره و یک سرمربی در رشته فوتبال ۵ نفره خواهد بود.

,

 

,

جواد فلفلی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از محلات، اکبر شوشتری در رشته فوتبال پنج نفره از محلات، عیسی زیراهی در رشته والیبال نشسته از محلات و مرتضی عابدی در رشته بسکتبال با ویلچر  نمایندگان استان مرکزی در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ خواهند بود.

,

 

,

تیم ملی فوتبال پنج نفره به سرمربیگری جواد فلفلی در خرداد ماه امسال نیز با شرکت در تورنومنت برزیل و بازی با تعدادی از رقبای پارالمپیکی خود توانسته بود با شکست تیم آرژانتین دارنده رده دوم برترین تیم‌های فوتبال پنج نفره جهان به فینال راه یابد و در بازی فینال نیز با قبول شکست در مقابل برزیل میزبان تورنومنت و میزبان پاراالمپیک ۲۰۱۶ به مقام دومی دست یابد.

,

 

,

طبق آخرین رده بندی فدراسیون ورزشهای نابینایان که قبل از آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام شد، تیم ایران در میان ۱۰ تیم برتر جهان و در رده ۹ جهان قرار دارد.

,

 

,

تیم ملی فوتبال ۵ نفره ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در گروه A   با برزیل قهرمان جهان (میزبان) ، ترکیه قهرمان اروپا و مراکش قهرمان آفریقا همگروه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه