اخبار داغ

جاسوسی فوتبالی از بوسنی در آمریکا

جاسوسی فوتبالی  از بوسنی در آمریکا
تیم ملی نیجریه در دیدار برابر بوسنی در جام جهانی برزیل بدون داشتن اطلاعاتی از حریف خود به میدان نخواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناتیجه دیدار بوسنی و نیجریه در کویابا به طور بالقوه سرنوشت این دو تیم را در جام جهانی رقم خواهد زد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

آرزوی استفان کشی سرمربی نیجریه برای بدست آوردن سرنخ هایی در مورد فلسفه بازی بوسنی با توجه به درپیش بودن یک تورنمنت قبل از جام جهانی برآورده خواهد شد. این تورنمنت شامل دیدارهای دوستانه برخی تیم های حاضر در جام جهانی است که از 29 ماه مه تا هفتم ژوئن در آمریکا برگزار می شود.

,

موسی آمادو دبیرکل فدراسیون فوتبال نیجریه اخیرا اظهار داشت که این فدراسیون به دنبال انجام جاسوسی گسترده از رقبای خود در جام جهانی است تا موفقیت این تیم در برزیل تضمین شود.

,

بررسی های تارنمای دیس دی لایو نشان داد که دیدارهای دوستانه در آمریکا یکی از موقعیت هایی است که عقاب ها ارزیابی کاملی از حریفان نیجریه به عمل خواهند آورد.

,

انتظار می رود مسئولان فنی نیجریه در دیدار تیم بوسنی برابر ساحل عاج که با ادین ژکو، وداد ایبوسیویچ و میرالم پیانیچ کامل می شود، در بین تماشاگران این بازی حاضر شوند. این دیدار روز 30 ماه مه در سنت لوییس میسوری برگزار می شود.

,

در واقع دیدار برابر فیل ها، به بوسنی کمک می کند برنامه بازی خود را برای جام جهانی طراحی کنند؛ چرا که سبک بازی نیجریه بسیار شبیه ساحل عاج است.

,

اما بوسنیایی ها نیز در حالی که نیجریه در حال جمع آوری اطلاعات در مورد آنهاست کنار نمی نشینند و انتظار می رود آنها هم در جریان بازی نیجریه برابر یونان و آمریکا به جمع آوری اطلاعات بپردازند. دیدار نیجریه برابر یونان روز سوم ژوئن در چستر واقع در پنسیلوانیا برگزار می شود و چهار روز بعد نیز عقاب ها مقابل آمریکا بازی می کنند.

,

نیجریه، آرژانتین، ایران و بوسنی جهار تیمی هستند که به دنبال کسب دو سهمیه گروه اف برای ورود به مرحله دوم جام جهانی هستند.

,

اما سافت سوسیچ سرمربی بوسنی بازی روانی را شروع کرده است. وی در مصاحبه اخیر خود مدعی شد بوسنی همراه با آرژانتین به مرحله بعد صعود می کند.

,

وی گفت هدف ما پیوستن به آرژانتین در مرحله بعد است. فکر می کنم فرصت های ما کاملا واقعی است چرا که در حال حاضر ایران و بوسنی بهتر از ما نیستند. کاملا انتظار دارم که به مرحله دوم صعود کنیم.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه