اخبار داغ

فرماندار شهرستان بشرویه:

دولت و مجلس با عزم ملی بحث درمان در جامعه را پیگیری کنند

دولت و مجلس با عزم ملی بحث درمان در جامعه را پیگیری کنند
فرماندار شهرستان بشرویه ضمن اشاره به فشار زیادی که بحث درمان بر اقشارد کم درآمد وارد می کند از مسئولین خاست تا به این بخش توجه ویژه ای نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا   به نقل از  خاورستان  محمدعلی مهدی نژاد فرماندار شهرستان بشرویه در جلسه شورای ادارای این شهرستان با اشاره به شعار سال با نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد:امروز اقتصاد در تمام دنیا حرف اول را می زند و در ایران نیز بعد از مسائل معنوی و فرهنگی مورد توجه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  خاورستان ,

وی ضمن بیان اینکه در حال حاضر انقلاب اسلامی موجب هجمه همه جانبه دشمنان قرار گرفته است اظهار داشت:برای خروج از این مشکلات می طلبد که باعزم ملی و مدیریت جهادی و با همکاری ملت و مسئولین در این راستا تلاش نماییم.

,

مهدی نژاد بااشاه به اینکه دشمنان انقلاب و اسلام امروز یک جنگ تمام عیار و در همه ابعاد خصوصا در زمینه اقتصادی به راه انداخته اند تاکید کرد:تمامی مسئولین باید در این راستا همت خود را بیش از پیش نمایند.

,

فرماندار بشرویه افزود: امیدواریم همه مسئولین در سطح کشور و حتی شهرستان خود را وقف مردم و نظام نمایند و در آینده ای نه چندان دور ایران چون گذشته بر این مشکل نیز پیروز شود.

,

وی در خصوص بحث اجرای هدفمندی یارانه ها گفت: در این خصوص زمینه به خوبی فراهم شده است و آمادگی کامل برای اجرای این موضوع مهم را نیز داریم.

,

مهدی نژاد ضمن اشاره به آغاز هفته سلامت به زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

,

فرماندار بشرویه بحث سلامت را یک مسئله اساسی در سطح کشور و حتی دنیا دانست و اظهار داشت: خوشبختانه دولت نیز در زمینه بهداشت و درمان اراده کرده تا مشکلات این زمینه را رفع کند.

,

وی با بیان اینکه بحث درمان در جامعه و خصوصا در افرادی که درآمد رو به پایین فشار می آورد بیان کرد: دولت و مجلس با عزم ملی باید این مشکل را برای مردم حل نمایند.

,

مهدی نژاد ضمن اظهار امیدواری جهت راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد در بشرویه تاکید کرد:با توجه به اینکه بشرویه قطب کشاورزی استان می باشد و ضمن توجه به خشکسالی های پی در پی بیشترین فشار و ضربه به پیکر کشاورزان وارد شده است لذا باید اداره آب یا نمایندگی آن در شهرستان راه اندازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه