اخبار داغ

علی ربیعی در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده در کرج:

آمده ام تا شخصا از کیمیا علیزاده تقدیر کنم/ افتخار میکنیم که امروزه افراد از تمام طبقات اجتماعی میتوانند به مراتب بالاتر برسند

آمده ام تا شخصا از کیمیا علیزاده تقدیر کنم/ افتخار میکنیم که امروزه افراد از تمام طبقات اجتماعی میتوانند به مراتب بالاتر برسند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: باعث افتخار است که امروز افراد از تمام طبقات اجتماعی میتوانند به مراتب بالاتر دست پیدا کرده و رشد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران مراسم استقبال از کیمیا علیزاده در کرج  گفت: باعث افتخار است که امروز افراد از تمام طبقات اجتماعی میتوانند به مراتب بالاتر دست پیدا کرده و رشد کنند. امروز تمام اقشار ایرانی خود را به رشد و موفقیت های بزرگ رسانده و برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

اکنون ایرانیان به ویژه زنان کشور و بانوان استان البرز به اینکه یک دختر ایرانی از یک خانواده زحمتکش توانسته  است در سکویی رفیع بایستد افتخار می کنند.

وی افزود: کیمیا علیزاده دختری محجبه و درسخوان بود که در تمام مراحل زندگی خود از جمله تحصیل به موفقیت رسید و در بحث ورزش نیز با دستیابی به افتخارات بین المللی نام ایران را پر آوازه ساخت.
این پیروزی که توسط دختر ایرانی و البرزی بدست آمد موجب شناخته شدن بیش از پیش ایران در جهان شد و امروز امثال کیمیاها هستند که نام و نشان  ایران را با قهرمانی عجین می نمایند.

من امروز به البرز آمده ام که این مفهوم را برسانم و شخصا از کیمیا علیزاده تقدیر کنم.

,
,
,
,
,
,

گفتنی است کیمیا علیزاده، بانوی تکواندوکار البرزی در مسابقات المپیک ریو 2016 موفق به کسب مدال نقره در وزن 57- کیلوگرم شد که این مدال اولین مدال بانوان ایرانی در تاریخ المپیک بود.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه