اخبار داغ

اولیویرا: به اندازه باغ آبادی به من دستمزد پیشنهاد دادند/ بخاطر پول به تراکتورسازی نیامده بودم!

اولیویرا: به اندازه باغ آبادی به من دستمزد پیشنهاد دادند/ بخاطر پول به تراکتورسازی نیامده بودم!
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مبلغ قرارداد غلامرضا باغ‌آبادی را که در کادر فنی است به من پیشنهاد دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا تونی اولیویرا بعد از شکست یک بر صفر تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از بازی گمنام‌های تراکتورسازی خیلی راضی هستم. این بازیکنان روی نیمکت به این هماهنگی رسیدند که امروز بازی زیبایی را انجام دادند. شیروند، بابایی و احمدزاده خوب کار کردند. این جوانان آینده تراکتورسازی را تضمین می‌کنند. امروز به بی‌تجربگی باختیم. در نیمه اول و قبل از بارندگی که فکر کنم در تبریز بی‌سابقه بود ما تیم برتر بودیم. بعد از اینکه بازی بیش از 30 دقیقه تعطیل شد بدن این بازیکنان جوان افت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
وی افزود: امیدوارم اشتباه کنم اما فکر کنم داور تصمیم درستی نگرفت که اعلام پنالتی کرد. نتیجه را از دست دادیم اما فوتبال خوبی را مشاهده کردم و از بازیکنان راضی هستم.
,
 
,
اولیویرا در مورد اینکه نظمی اعلام کرده مبالغ پیشنهادی برای او اشتباه ترجمه شده است، عنوان کرد: امیدوارم درست گفته باشند. می‌شود نوشتار را اشتباه ترجمه کرد اما در ریاضی اعداد را می‌شناسم. بهتر بود که اول اهداف مشخص می‌شد و سپس مبلغ را اعلام می‌کردند. اگر دنبال پول بودم به خاطر بدهی که باشگاه دارد به ایران نمی‌آمدم. مبلغی که به من دادند قراردادی به اندازه باغ‌آبادی است که در کنار من حضور دارد، با این حساب دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.
,
 
,
وی در مورد اینکه او بعد از جدایی از این تیم یکسال بیکار بود و فکر نمی‌کند بعد از جدایی دوباره دچار مشکل شود؟ گفت: باید به فکر آینده خودم باشم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و باید اهداف خوبی داشته باشد. با این وضعیتی که این تیم دارد فکر نمی‌کنم تیم به جایی برسد. تاریخ باشگاه را مطالعه کنید فکر کنم افکاری برای تیم درست شده که تیم دچار مشکل می‌شود. با این برنامه‌ها خودتان می‌بینید چه می‌شود. اگر تاریخچه تراکتورسازی را مطالعه کرده باشید چند سال پیش این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد. در آن زمان از یک مربی با کلاس خارجی سود می‌بردند که بعد از رفتن او این مشکل به وجود آمد، خیلی از تیم‌های بزرگ با رخ دادن این اتفاقات دچار مشکل شده‌اند. استقلال هم زمانی به دسته پایین سقوط کرده بود، نباید با اشتباهات کوچک چنین بلایی سر این تیم بیاید، باشگاه بزرگ باید هدف بزرگ داشته باشد.
,
 
,
سرمربی تراکتورسازی در مورد اعلام مبالغ باشگاه‌ها عنوان کرد: کل هزینه مبالغ فوتبال ایران هزینه یک باشگاه الهلال نمی‌شود. درست هزینه کردن را بلد نیستند والا این پول‌ها برای ورزش و فوتبال چیزی نیست.
,
 
,
وی در پایان گفت: از تمام خبرنگاران که با من همکاری کردند تشکر می‌کنم و هرگز تبریز و تراکتورسازی را فراموش نمی‌کنم.
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه