اخبار داغ

ربا عامل بیکاری در جامعه است/ وزرای کابینه شهید رجایی حقوقی متوسط کارمندان دریافت می کردند

ربا عامل بیکاری در جامعه است/ وزرای کابینه شهید رجایی حقوقی متوسط کارمندان دریافت می کردند
امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه باید بانک های ما کاملا اسلامی و بدون ربا باشد، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) ربا خواری و ربا دهی جنگ با خدا و عامل بیکاری در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر با تبریک هفته دولت و گرامیداشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولتمردان به تاثی از شهید رجایی به مردم خدمت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی انقلابی بودن، صلابت و تعهد و ساده زیستی را از ویژگی های رجایی بیان کرد و افزود: شهید رجایی از همان ابتدا که کابینه تشکیل دادند حقوق وزرا را 7 هزار تومان تعیین کردند که متوسط حقوق یک کارمند بود ولی بعد از مدتی به 10 هزار تومان افزایش دادند.

,

خطیب جمعه مهدیشهر با تاکید بر اینکه سالروز شهادت رجایی و باهنر روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است، تصریح کرد: ایران قربانی تروریسم است و حدود 17 هزار نفر در ایران به دست منافقین ترور شدند و به شهادت رسیدند.

,

بارانی حیات سیاسی و نظامی تروریست ها را به سرکردگی آمریکا و استکبار و صهیونیست دانست و ادامه داد: حمایت از حقوق بشر خنده دارترین و مضحک ترین شعاری که امروز آمریکایی ها می دهند در حالی که خود سردمدار تروریست ها هستند.

,

 وی با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با امام خامنه ای در هفته دولت، بیان کرد: رهبری از زحمات دولت تشکر کردند و با یادآوری خدمات دولت خواستار این شدند که خدمات به مردم گزارش شود و انتقادهایی هم اگر می شود نه از سر تخریب بلکه از سر دلسوزی باشد.

,

امام جمعه مهدیشهر تاکید رهبری به حقوق های نجومی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: به فرموده امام خامنه ای نباید به آسانی از این فیش ها عبور کرد چرا که اعتماد مردم با این حقوق های نجومی خدشه دار شده و ضربه سنگینی خورده است.

,

بارانی ادامه داد: همانگونه که معظم له فرمودند همه قوا باید وارد شوند و در برخورد قاطع با حقوق های نجومی عزمی راسخ داشته باشند تا فساد اداری که در بخشی از ادارات حاکم شده به کلی ریشه کن شود.

,

وی موضوع فرهنگ را دغدغه دیگر امام خامنه ای بیان کرد که در دیدار با هیئت دولت مطرح نمودند و افزود: مهمترین عنصر انقلاب اسلامی ایران فرهنگ است و در حقیقت فرهنگ جان یک کشور است.

,

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به در پیش رو داشتن سالروز بانکداری اسلامی و بدون ربا، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) ربا خواری و ربا دهی جنگ با خدا و عامل بیکاری در جامعه است.

,

بارانی خاطر نشان کرد: بانک ها باید خود را با قوانین اسلامی منطبق کنند و در بحث جریمه ها تحولی ایجاد نمایند تا بانک هایی به تمام معنی اسلامی و بدون ربا داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه