اخبار داغ

واگویه ای با مهران مدیری؛

الگو یا ضد الگو!

الگو یا ضد الگو!
فراموش نکنیم بازیگران و قشر فرهنگی و هنری جامعه الگوی جوانان ایرانی هستند پس چه زیباست که برای آنها این الگوی خوب و درستی باشند نه ضد الگو!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هنرما، تصویری را در سایتهای خبری و کانال های تلگرامی دیدم  که جناب مهران مدیری را در اولین نشست فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» در مقام کارگردان و در هتل هما نشان می داد، در حالی که سیگاری نیز در میان لبانش خودنمایی می کرد و با فندکی در حال روشن کردن آن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هنرما,

از آنجایی که همیشه مدیری در برنامه های خویش  نشردهنده  فرهنگ های خوب و زیبا، اعم از ارزشمند بودن وقت و هدر ندادن بیش از حد آن در فضای مجازی، مطالعه کتاب و خیلی فرهنگ های خوب دیگر در میان مردم بوده است و بعضی مواقع صداوسیما در نشر دادن کند عمل کرده است، ولی افرادی مثل ایشان که مدام صاحب تریبون هستند این کار را به بهترین نحوی  انجام داده اند.

,

اما خب این کار از ایشان بسیار بعید و دور از انتظار بود سیگار کشیدن در یک مصاحبه مطبوعاتی و تصویری که شاید ماه ها در ذهن جوانان هک خواهد شد. هم اکنون خانواده های زیاد ایرانی  با جوانان  بی شماری که علیرغم میل آنها سیگاری هستند دست و پنجه نرم می کنند و همیشه به دنبال  راهی هستند که جوانشان را از این کار منصرف کنند ولی چه بسا جناب آقای مدیری با یک حرکت ضد فرهنگی تلاش این چنین خانواده هایی را نیز بی نتیجه گذاشتند.

بر اساس آمار منابع گوناگون بالغ بر ۱۲تا۱۵ میلیون نفر در ایران سیگاری هستند و همچنین کارشناسان از کاهش سن مصرف سیگار در ایران به مرز ۱۱ سالگی خبر می‌دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که از کل جامعه بالای ۱۵ سال کشور، حدود سه درصد زنان و حدود ۲۵ درصد مردان سیگاری هستند و روزانه بیش از پنج میلیارد تومان هزینه مصرف سیگار و بیش از سه  برابر آن هزینه درمان بیماریهای مرتبط با دخانیات در کشور می‌شود.

با توجه به چنین آماری در کشور باید این سوال را از جناب آقای مهران مدیری پرسید که  ایشان که  خودشان کمابیش از این مشکل جامعه ایران خبردارند و همیشه در حاشیه «دور همی»  به معضلات فرهنگی و  اخلاقی جامعه اشاره می کنند چرا در ملا ء عام سیگار دود می کنند؟

,
,
,
,
,
,
,

فراموش نکنیم بازیگران و قشر فرهنگی و هنری جامعه الگوی جوانان ایرانی هستند. پس چه زیباست که برای آنها این بزرگواران الگوی خوب و درستی باشند نه ضد الگو.

,

photo_2016-08-26_15-51-06

انتهای پیام/گ

,

photo_2016-08-26_15-51-06

, photo_2016-08-26_15-51-06, photo_2016-08-26_15-51-06,

انتهای پیام/گ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه