اخبار داغ

معرفی کتاب؛

"دخیل هفتم" عاشقانه‌ای گره خورده به حوادث انقلاب

"دخیل هفتم" عاشقانه‌ای گره خورده به حوادث انقلاب
"دخیل هفتم" رمانی است عاشقانه، به روایت سرنوشت دختر و پسر جوانی می‌پردازد که لحظه لحظه‌های دلدادگی‌هایشان با حوادث روزهای انقلاب گره خورد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، امروزه هنر و ادب بهترین قالب در جهت بهره برداری از داشته‌ها و همچنین انتقال ارزش‌ها و آرمان‌ها به حساب می‌آید و در خلال آن رمان‌های ادبی که همواره با استقبال گرم جوانان روبرو بوده است، ابزار مهمی جهت حفظ و انتقال دستاوردهای مهمی چون انقلاب به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

انقلاب اسلامی ایران سوژه‌های متعدد و انبوهی برای ادبیات داستانی دارد که از جذابیت و موضوعیت بالایی برخوردار بوده و به جرأت می‌توان گفت در صورت پرداخت هنرمندانه می‌توانند برد وسیعی تا حد جهانی داشته باشند.

,

اماکن، حوادث و تحلیل‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانند موضوع رمان انقلاب اسلامی شوند و چنانچه به این موضوعات پرداخت نشود، تاریخ مردمان ایران زمین هرگز از دستبرد و تحریف در امان نخواهد بود.

,

"دخیل هفتم" رمانی است عاشقانه که به روایت سرنوشت دختر و پسر جوانی می‌پردازد که لحظه لحظه‌های عاشقانه‌شان با حوادث روزهای انقلاب گره خورد است.

,

"دخیل هفتم" از زبان کامله‌مردی چهل و اندی ساله روایت می‌شود. جوانی امروزی و عاشق‌ پیشه به اجبار از او می‌خواهد که داستان عشقش را تعریف کند. راوی از دختری می‌گوید که در روزهای مبارزه انقلاب 57 به او عشق می‌ورزید و هر دو به زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری افتادند. با پیروزی انقلاب، راوی آزاد شد ولی فاطمه به سرنوشتی نامعلوم در آن زندان گرفتار آمد و راوی را در سوگ عشق نافرجام خود نشاند.

,

فاطمه برادری مبارز داشت که پس از آزادی راوی به او شک کرد که نکند او خواهرش را لو داده و به همین خاطر توانسته است از آن زندان مخوف قسر در برود؟ راوی برای همیشه با برادر فاطمه قطع رابطه کرد. در سال‌هایی که راوی فرمانده یکی از محورهای جنگ با عراق بود، برادر فاطمه به طور ناشناس با او ارتباط برقرار کرد و راوی پس از شهادت او به هویت واقعی‌اش پی برد.

,

این کتاب که به قلم محمد رودگر به رشته‌ی تحریر درآمده است، در فروشگاه‌های کتاب تبریز به فروش می‌رسد.

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه