اخبار داغ

محمد علی کشاورز:

"هزاردستان " یادآور خاطراتم با داوود رشیدی است/ هنرمندان تا زنده اند نیاز به حمایت ویژه مسئولان دارند

"هزاردستان " یادآور خاطراتم با داوود رشیدی است/ هنرمندان تا زنده اند نیاز به حمایت ویژه مسئولان دارند
پیشکسوت سینما و تلویزیون با تاکید براینکه مرحوم داوود رشیدی از بزرگان سینمای ایران است، گفت: متاسفانه هنرمندان ما بارسیدن به دوران بازنشستگی در آرشیو قرار می گیرند و این خوب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی کشاورز در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، با عرض تسلیت درگذشت داوود رشیدی، اظهار کرد: داوود رشیدی از نوابغ سینما و تلویزیون ایران بود و کارنامه ای غنی و درخشان در عرصه بازیگری ارایه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: داوود رشیدی در فیلم ها و آثاری مهم در سینما و تلویزیون ایفای نقش کرد و از مهم ترین آن باید به مجموعه ماندگار و ارزشی «هزاردستان» اشاره کنم.

,

پیشکسوت سینما و تلویزیون با تاکید براینکه در عرصه بازیگری خاطرات بسیار خوبی با مرحوم داوود رشیدی دارم، اضافه کرد: بخش عمده ای از خاطرات من با داوود به هزار دستان برمی گردد.

,

کشاورز با تاکید براینکه مرحوم داوود رشیدی از بزرگان سینمای ایران است، ابرازکرد: متاسفانه هنرمندان ما بارسیدن به دوران بازنشستگی در آرشیو قرار می گیرند و این خوب نیست.

,

پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه متولیان فرهنگ و هنر نباید بزرگان را به دست فراموشی بسپارند، اظهار کرد: مرگ نباید هنرمندان را دوباره در باورها زنده کند بلکه هنرمندان تا زنده اند نیاز به حمایت های ویژه مسئولان دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه