اخبار داغ

«علی‌البدل» در سراشیبی پایان

«علی‌البدل» در سراشیبی پایان
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» به کارگردانی «سیروس مقدم» در همدان به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در حال حاضر به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و حدود 10 روز دیگر از زمان تصویربرداری باقی مانده است.

,

,

, ,

بنا بر این گزارش، تصویربرداری در حال حاضر در روستاهای اشتران، ورکانه و شورین، خانه خان‌ها، حمام و کوچه باغ‌های قدیمی حوالی استان همدان پیگیری می‌شود.

,

,

, ,

این سریال زمان پخش مشخصی در کنداکتور شبکه یک ندارد و باید دید که زمان قطعی برای پخش آخرین ساخته سیروس مقدم چه زمانی خواهد بود.

,

,

, ,

«علی البدل» در 15 قسمت طراحی شده و تدوین و صداگذاری آن نیز به صورت همزمان توسط خشایار موحدیان و سید محمودرضا موسوی نژاد انجام می‌شود.

,

,

, ,

ماجرا و دعوای دو خان در یک روستا از جمله موضوعاتی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

,

,

, ,

«سیروس مقدم» پیش از این با ساخت چندگانه «پایتخت» به نقطه اوج محبوبیت رسید.

,

,

, ,

علی‌رغم اینکه این بار هم سیروس مقدم شهر دیگری را برای روایت قصه‌های خود در نظر گرفته، باید دید که آیا استقبال مخاطبان از «علی‌البدل» منجر به ساخت ادامه این سریال نیز خواهد شد یا خیر؟

,

,

, ,


طی سال‌های گذشته سیروس مقدم نشان داده است که می‌توان از لهجه و منطقه و شهر خاصی برای روایت قصه‌ها و داستان‌ها استفاده کرد بدون اینکه توهین و تمسخری به گروه یا قشر خاصی صورت بگیرد.

,
,

,

, ,

مجموعه‌هایی که سیروس مقدم کارگردانی کرده همواره با استقبال بسیاری از سوی مخاطب روبرو بوده و به نظر می‌رسد با توجه به شناختی که مدیران سیما از آثار مقدم و استقبال مخاطبان سراغ دارند، «علی‌البدل» را برای پخش در نوروز 95 در نظر بگیرند.

,

,

, ,

به گزارش فارس،سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری هفته گذشته در روستایی حوالی همدان مقابل دوربین رفته است.

,

,

, ,

در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

,

,

, ,

مهدی هاشمی،مهدی فخیم زاده،احمد مهرانفر،حسین محب اهری،هادی کاظمی،هومن حاج عبدالهی،محمود جعفری،عزت الله رمضانی فر،بهرام افشاری،فروغ قجابگلی،هدیه آزاده،مهسا باقری،فرشته گلچین،میثم چگینی و محسن تنابنده از بازیگران «علی البدل» هستند.

,

,

, ,

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: طراح و سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مشاور فیلمنامه: حسن وارسته، مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، مدیرتولید: محمود اتحادی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، عکاس: محمد فوقانی، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، منشی صحنه: آسیه معصومی اشاره کرد.

,

 

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه