اخبار داغ

مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

تیم سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات رشته ددلیفت بدون تجهیزات جنوبشرق کشور+ تصاویر

تیم سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات رشته ددلیفت بدون تجهیزات جنوبشرق کشور+ تصاویر
مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان سیستان و بلوچستان گفت:  تیم شهید شاقوزایی این استان قهرمان مسابقات رشته ددلیفت بدون تجهیزات جنوبشرق کشور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دلگان پرس، ابراهیم پرویزپور مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جنوبشرق کشور جام شهید لشکری و شهید شاقوزایی در زاهدان خبر داد و گفت: این مسابقات روزهای چهارم و پنجم شهرویرماه در این استان برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دلگان پرس,  دلگان پرس, ، ابراهیم پرویزپور مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جنوبشرق کشور جام شهید لشکری و شهید شاقوزایی در زاهدان خبر داد و گفت: این مسابقات روزهای چهارم و پنجم شهرویرماه در این استان برگزار شده است.,

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته ددلیفت بدون تجهیزات برگزار شده است افزود: مسابقات پاور لیفتینگ در قسمت بزرگسالان در 8 وزن و در نوجوانان و جوانان در 9 وزن برپا شده است.

,

 مسئول کمیته پاورلیفتینگ هئیت بدنسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور تیم های خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان الف و ب جهت شرکت در این مسابقات، بیان کرد: که به ترتیب مقام های اول تا سوم را تیم های شهید شاقوزایی استان سیستان و بلوچستان، تیم شهید نامجو کرمان، و تیم شهید لشکری سیستان و بلوچستان کسب کرده اند.

,

 ابراهیم پرویز پور تصریح کرد: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جنوبدشرق کشور با همکاری هئیت بدنسازی سیستان و بلوچستان اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران سپاه سلمان و بانک اقتصاد نوین برگزار شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: به تیم ها و نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جنوب شرق لوج قهرمانی، جام این مسابقات و جوایزی از طرف برگزار کنندگان این مسابقات اهدا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه