اخبار داغ

حاشیه سازی برای تراکتور از یک موضوع ساده؛

توپ سازمان لیگ در زمین شورای تامین استان

توپ سازمان لیگ در زمین شورای تامین استان
در شرایطی که سرخپوشان تبریزی سه دیدار از چهار بازی خود در لیگ شانزدهم، از جمله داربی تاریخی با ماشین سازان را در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار کرده اند، اکنون در آستانه دیدار با پرسپولیس، شرایط به گونه دیگری رقم می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، زمین محل برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس این روزها به یک موضوع لاینحل تبدیل شده است. در شرایطی که سرخپوشان تبریزی سه دیدار از چهار بازی خود در لیگ شانزدهم، از جمله داربی تاریخی با ماشین سازان را در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار کرده اند، اکنون در آستانه دیدار با پرسپولیس، شرایط به گونه دیگری رقم می خورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یتون,

"صبح امروز غلامرضا بهروان، رییس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام کرد در صورتی که شورای تأمین تبریز با برگزاری مسابقه تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتور موافقت نکند، محل برگزاری بازی خارج از تبریز خواهد بود."

,

بهروان در شرایطی این موضوع را مطرح می کند که پیش تر شورای تامین استان سه بار مجوز برای برگزاری بازی های تراکتور در این ورزشگاه داده است. بازی افتتاحیه لیگ شانزدهم مقابل استقلال خوزستان، دیدار با پیکان و دربی حساس و قدیمی مقابل ماشین سازان در این زمین برکزار شده است.

,

به نظر حاشیه سازی های سازمان لیگ همچنان ادامه دارد و یک موضوع ساده را به یک بحران تبدیل کرده اند. اکنون سازمان لیگ توپ را به زمین شورای تامین استان پرتاب کرده است، باید منتظر ماند و دید واکنش شورای تامین استان به این حرکت سازمان لیگ چه خواهد بود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه