اخبار داغ

واعظی:

محدودیتی در تغییر اپراتورهای تلفن همراه برای مشترکین نیست/ هدف از ترابردپذیری، رقابتی کردن بازار است

محدودیتی در تغییر اپراتورهای تلفن همراه برای مشترکین نیست/ هدف از ترابردپذیری، رقابتی کردن بازار است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:هدف طرح ترابردپذیری، رقابتی کردن بازار است؛ به نفع مردم است که اپراتورها برای کسب مشتری بر سر تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه با یکدیگر رقابت می کنند و مردم می توانند در بین اپراتورها برای استفاده از تعرفه ها جابه جا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، فضای مجازی یکی از پدیده های نوین دهه اخیر است که امروزه بیشتر انسان های کره زمین را به خود وابسته کرده است اما ارزان شدن و سرعت بیشتر این امکان ارتباطی جدید یکی از خواسته های کاربران است که هنوز کامل محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درگفت و گو  با  نارخبر، در خصوص عدم ارزان شدن اینترنت ارایه شده بعضی خدمات دهنده ها گفت: تقریبا دوهفته طرح ارزان شدن اینترنت آغاز شده است و به اپراتورها فشار وارد می کنیم تا ارزان فروشی کنند.

, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: شرکت های سیار ، مخابرات، شاتل، آسیاتک اعمال شده است حالا ممکن است چند شرکت هنوز پیروی نکرده باشند که کاربران با ۱۹۳ برای پیگیری تماس بگیرند.

,

واعظی بیان کرد: کلیه خدمات اینترنتی شرکت مخابرات ارزان می شود ولی بعضی اپراتور های خصوصی هنوز ارزان نکردند که به آنها فشار می آوریم.

,

شبکه ملی اطلاعات ۷ شهریور راه اندازی می شود

, شبکه ملی اطلاعات ۷ شهریور راه اندازی می شود, شبکه ملی اطلاعات ۷ شهریور راه اندازی می شود,

وی درباره شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: یکی از بزرگترین پروژه های ملی در زمینه اینترنت است که برای رونمایی از فاز اول آن با همکاری سایر شرکت ها آماده می شویم.

,

این مسئول فضای مجازی کشور بابیان اینکه برای فراگیرشدن این شبکه نیاز به زمان داریم، افزود: زیرساخت های لازم برای فاز اول فراهم شده است و از ۷ شهریور این شبکه رسما بهره برداری می شود.

,

هدف از ترابردپذیری رقابتی کردن بازار است

, هدف از ترابردپذیری رقابتی کردن بازار است, هدف از ترابردپذیری رقابتی کردن بازار است,

وزیر ارتباطات درخصوص آغاز ترابردپذیری هم به خبرنگار نارخبر، بیان کرد: هر کسی با این طرح می تواند اپراتورش را با حفظ شماره عوض کند.

, نارخبر،,

وی با اشاره به منفعت مردم از این طرح افزود: هدف این طرح  رقابتی کردن بازار است به نفع مردم است که اپراتورها برای کسب مشتری بر سر تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه با هم دیگر رقابت می کنند و مردم می توانند در بین اپراتورها برای استفاده از تعرفه ها جابه جا شوند.

,

واعظی تاکید کرد: کاربران تلفن همراه می توانند اپراتور خود را چند بار تغییر بدهند و محدودیت ندارد.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیئت همراه ۳۱ مرداد به ساوه سفر کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه