اخبار داغ

مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل:

48 طرح کشاورزی در استان در هفته دولت به بهره برداری رسید

48 طرح کشاورزی در استان در هفته دولت به بهره برداری رسید
مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل از بهره برداری 48 طرح کشاورزی در استان در هفته دولت با اعتبار 62 میلیارد تومان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،   همزمان با هفته دولت عدیل سروری اظهار داشت: در هفته گرامیداشت دولت در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل بیش از 48 طرح کشاورزی اعم از آبیاری تحت فشار، سدهای معیشتی، خطوط انتقال آب کشاورزی و ایجاد زیرساخت های کشاورزی در استان با اعتبار هزینه شده بالغ بر 62 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

سروری گفت: امروز در خلخال نیز با حضور استاندار معزز اردبیل به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر وامید در استان اردبیل، طرح آبیاری بارانی با استفاده از پایاب سد فینارود خلخال در 100 هکتار از اراضی خوجین به بهره برداری رسید.

,

سروری اظهار داشت: برای انجام این فعالیت بیش از 10 کیلومتر لوله اصلی، 63 کیلومتر لوله فرعی و جمعا به تعداد 3250 عدد آبپاش بارانی در مزارع روستائیان به کار گرفته شده است.

,

مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در این طرح بیش از 85 درصد از آورده اجرای پروژه به دست دولت فراهم شده و 15 درصد آن را کشاورزان خوجینی فراهم کرده اند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه