اخبار داغ

تصادف شدید در جاده چالوس

تصادف شدید در جاده چالوس
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از تصادف شدید در جاده چالوس و اعزام بالگرد اورژانس به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدومان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود رجبی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حدود ساعت 16 و 40 دقیقه بعد از ظهر امروز دو دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در محور کرج – چالوس تصادف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این حادثه در محدوده رستوران ماهان در جاده چالوس و در حوزه استحفاظی استان البرز رخ داد و بلافاصله ماموران امداد و نجات هلال احمر و امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: شدت این حادثه به حدی بود که تا ساعتی محور کرج – چالوس دچار ترافیک شدید گردید و تا زمان رفع موانع و انتقال مصدومان به بیمارستان برای درمان، اخلال در ترافیک گزارش شد.

,

رجبی در پاسخ به این پرسش که آسیب‌دیدگان حادثه فوق چند نفر بودند، گفت: بر اثر تصادف شدید دو دستگاه پراید و سمند، 9 نفر مصدوم شدند.

,

وی بیان داشت: آسیب‌دیدگان با سرعت عمل ماموران هلال احمر و اورژانس در کمترین زمان به بیمارستان‌‌هایی در شهرستان کرج انتقال داده شدند.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: با توجه به اینکه حال دو نفر از مصدومان وخیم بود، با هماهنگی‌های انجام شده یک دستگاه بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام گردید.

,

رجبی گفت: این دو مصدوم به وسیله بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردیده و هفت سرنشین دیگر نیز با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

,

وی اظهار داشت: هم‌اکنون پزشکان مشغول مداوای مصدومان بوده و پلیس راه نیز علت حادثه را در دست بررسی دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه