اخبار داغ

جریمه آمبولانس در تبریز+ عکس

جریمه آمبولانس در تبریز+ عکس
مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در اقدامی جالب، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ که در حال انتقال بیمار بدحالی به اورژانس بیمارستان الزهرا بودند بعد از تحویل بیمار با قبض جریمه پلیس مواجه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر ایران، حبیب حسینقلی‌زاده با اعلام این خبر  گفت: ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۳ شهریور، تکنسین‌های پایگاه ۲۲۱ که بانوی بارداری رو به بیمارستان الزهرا انتقال دادند، با صحنه عجیبی مواجه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

جریمه آمبولانس

, جریمه آمبولانس,

وی ادامه داد: تکنسین‌های پایگاه ۲۲۱ که بانوی بارداری رو که دچار دردهای شکمی شده بود، با اقدامات درمانی به اورژانس بیمارستان الزهرا انتقال و تحویل بخش اورژانس بیمارستان الزهرا داده و در حین مراجعت با قبض جریمه‌ای بر روی آمبولانس مواجه شدند.

,

حسینقلی‌زاده ادامه داد: با توجه به تغییرات ساختمانی در بیمارستان الزهرا، ورودی بخش اورژانس ازخیابان ارتش است و هیچ گونه امکانی نیز برای پارک و انتقال بیمار در شرایط عادی و اورژانسی به خودروها مقدور نیست و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نیز در این مورد مجبور به نگه داشتن آمبولانس در ورودی بخش اورژانس الزهرا بودند که در بازگشت با قبض جریمه پلیس روبرو شده‌اند

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه