اخبار داغ

وزیر کشور:قیمت‌ها به ثبات رسیدند

وزیر کشور:قیمت‌ها به ثبات رسیدند
وزیر کشور با بیان این که دولت در شرایط بد اقتصادی قیمت ها را به ثبات رساند، از تک رقمی شدن نرخ تورم خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مهر ،عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه، در جلسه هم اندیشی نخبگان و فعالان اقتصادی شهرستان های مینودشت، کلاله و مراوه تپه با بیان اینکه اکنون قیمت ها در کشور به ثبات رسیده است، اظهار کرد: علی رغم شرایط بد اقتصادی و مشکلات مالی، در حال حاضر تورم تک رقمی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک وظیفه عمومی است و همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند، افزود: این نوع اقتصاد به معنی اجرای ۱۰۰ پروژه نیست.

وی اضافه کرد: زخم عمیق بر پیکره ایران، بی عدالتی و عدم توازن زیرساخت ها است که تا درست نشود وضع کشور درست نخواهد شد.

رحمانی فضلی عناصر اقتصاد از دیدگاه مقام معظم رهبری را مردم، عدات محوری، دانش بنیان بودن، درون زایی و برون گرایی عنوان کرد و ادامه داد: منشأ نارصایتی مردم عمدتا در ابعاد اقتصادی است و راه نجات اقتصاد کشور هم توجه به اقتصاد مقاومتی است.

وزیر کشور با بیان اینکه کسی با اقتصاد مقاومتی مخالفت علمی نکرده است این نوع اقتصاد را یک تجربه جهانی برشمرد و گفت: برای مبارزه با دشمن باید یک اقتصاد قوی داشت.

وی با تاکید بر این که دشمنان هیچگاه به قول خود پایبند نیستند، خواستار تقویت بنیه نظامی کشور شد و اظهار کرد:  باید متحدین را تقویت و شرایط اقتصادی را بهبود ببخشیم.

رحمانی فضلی مردم را مولفه دیگری از قدرت کشور دانست و افزود: اگر مردم را از دست بدهیم قدرت را از دست داده ایم.

وی ولایت و رهبری را هم مولفه قدرت برشمرد و گفت: انسجام و وحدت ملی مولفه قدرت دیگر است اگر این محورها مورد هجمه و تضعیف قرا بگیرد در لباس دشمن قرار گرفته است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه