اخبار داغ

دستورکار صحن علنی امروز مجلس

دستورکار صحن علنی امروز مجلس
بررسی استفساریه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۳ نماینده آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دستور کار جلسه علنی امروز به ترتیب زیر است؛

,

۱- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح استفساریه ماده ۷۳ و تبصره ۳ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با آخرین اصلاحات.

,

۲- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح مواد ۳، ۶ و۲۴ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی.

,

۳- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد لغو رسیدگی به لایحه حمایت از حقوق معلولان طبق اصل ۸۵ قانون اساسی.

,

۴- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومان به حبس بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان.

,

۵- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومان به حبس بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان.

,

۶- گزارش کمیسیون اقتصادی و حقوقی در مورد لایحه معاهده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه معاضدت حقوقی دوجانبه در موضوعات کیفری.

,

۷- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به تشریفات (پروتکل) اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد بکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه.

,

۸- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه‌های نیس و لوکانو.

,

۹- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت قضایی در موضوعات مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین.

,

۱۰- گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ساخت و بهره‌برداری از نیروگاه‌های برق آبی، مارازات و اردوباد.

,
منبع: مهر
, مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه