اخبار داغ

ضبط «دیوار شیشه‌ای» متوقف شد!

ضبط «دیوار شیشه‌ای» متوقف شد!
تصویربرداری سریال «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی مشترک راما قویدل و نوید مهین دوست به دلیل کامل نبودن فیلم‌نامه متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضبط سریال «دیوار شیشه‌ای» به تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی مشترک راما قویدل و نوید مهین دوست این روزها به دلیل کامل نبودن فیلم‌نامه متوقف شده است.

آخرین روز تصویربرداری این سریال 24 مرداد بوده است و نویسنده‌ها به طور شبانه روزی مشغول نگارش هستند تا دوباره ضبط از سر گرفته شود، اما هنوز زمان دقیق برای  شروع ضبط مجدد «دیوار شیشه‌ای» مشخص نیست.

تدوین و صداگذاری نیز به صورت همزمان در حال انجام است و تاکنون حدود 11 قسمت از سریال «دیوار شیشه‌ای» به طور کامل تدوین شده است.

این سریال دو بازیگر ثابت و اصلی دارد، بازیگر زن اصلی فریماه ارباب است که به تازگی انتخاب شده است، اما هنوز بازیگر مرد اصلی «دیوار شیشه‌ای» انتخاب نشده است.

به گزارش فارس، «دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد و به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می‌شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت‌و آمد دارند.

داستان ثابتی برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می‌پردازد. همچنین قرار است تا بخشی از این سریال توسط قویدل و بخشی توسط مهین دوست و بخش‌هایی نیز توسط هر دوی این افراد کارگردانی شود.

همچنین به دلیل ساختار اپیزودیک و سریالی این اثر بازیگرانی چون: شبنم قلی خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، سیامک احصائی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورائی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی، مهران نائل،‌نگین معتضدی و ... تا به حال در این سریال حضور داشته‌اند.

مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی به سفارش مرکز گسترش فیلم نامه نویسی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرحله نگارش قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: فردا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه