اخبار داغ

بحث و جدل لفظی کوهکن با علی مطهری

بحث و جدل لفظی کوهکن با علی مطهری
بیست و پنجمین جلسه علنی مجلس با حواشی نامه‌نگاری مطهری به پورمحمدی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست و پنجمین جلسه علنی امروز مجلس در حالی داغ‌ترشد که نامه مطهری به مصطفی پورمحمدی به حواشی‌اش دامن زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
علی مطهری ریاست جلسه علنی امروز را از ساعت 10 و 25 دقیقه صبح بر عهده داشت.
,
 
,
 وی پس از اتمام نطق ناطقان میان دستور چند تذکر را در صحن استماع کرد.
,
 
,
محسن کوهکن که از ابتدای جلسه علنی امروز منتظر استماع تذکر خود در صحن بود، پس از باز شدن تریبونش مطهری را خطاب اظهارات خود قرار دارد.
,
 
,
نماینده مردم لنجان در ابتدای اظهارات خود گفت: بنده قصد داشتم تذکر خود را که درباره شما بود خطاب به آقای لاریجانی مطرح کنم اما با این وجود این موضوع را با شما در میان می‌گذارم.
,
 
,
وی که محتوای تذکرش درباره نامه‌نگاری مطهری به وزیر دادگستری بود در ادامه خواستار این شد که مطهری پاسخ وی را به صراحت مطرح کند.
,
 
,
با این وجود محسن کوهکن در ادامه به نحوه توضیح علی مطهری درباره تذکرش اعتراض داشت و پس از قطع تربیونش با صدای بلند خطاب به وی عنوان می‌کرد حرف من این نبود و شما باید تنها به این موضوع پاسخ می‌دادید که تذکر من وارد است و یا خیر.
,
 
,
در ادامه علی مطهری که به نظر خود پاسخ قانع‌کننده‌ای به کوهکن داده بود، با وجود فریاد برخی از نمایندگان که مشت خود را گره کرده بودند و بلند می‌گفتند مرگ بر منافق، به سرعت از عضو دیگری از هیأت رئیسه خواست تا دستور دیگر صحن را قرائت کند.
,
 
,

البته با این وجود برخی نمایندگان علیرغم تغییر دستور جلسه علنی همچنان پشت سر هم شعار مرگ بر منافق در صحن سر می‌دادند و محسن کوهکن هم با وجود برخی اعتراضات برای چند دقیقه‌‌ای صحن را ترک کرد.

,

منبع: باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه