اخبار داغ

از طرف معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی؛

آخرین تغییرات خدمت سربازی و پرداخت جرایم تشریح شد

آخرین تغییرات خدمت سربازی و پرداخت جرایم تشریح شد
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی آخرین تغییرات و معافیت های خدمت سربازی را اعلام کرد و گفت: آن دسته از مشمولانی که توان پرداخت یک‌جای مبلغ جرایم خود را ندارند می‌توانند با استفاده از تسهیلات در نظرگرفته شده به صورت اقساطی و در چند قسط آن را پرداخت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سرهنگ حبیب جعفرزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح آخرین تغییرات و معافیت های خدمت سربازی اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در دفترچه های جدید صورت گرفته مشمولین بایستی 48 ساعت یا یک هفته مانده به اعزام برای دریافت دفترچه به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی به همراه داشتن برگه واکسینا سیون را از الزامات مورد نیاز برای مشمولان دانست و افزود: تمامی واجدین خدمت سربازی نیز بعد از رسیدن به مدت قانونی فقط یکسال مهلت تعین و تکلیف وظیفه عمومی خود را دارند.

,

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در مورد سربازان و مشمولین غایب نیز قانون شرایطی را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت این افراد فراهم نموده بطوریکه پرداخت نقدی مدت فرار یا غیبت از جمله این اقدامات می باشد البته برخی از این مشمولان که توان پرداخت یک‌جای مبلغ جریمه را ندارند می‌توانند با استفاده از تسهیلات در نظرگرفته شده به صورت اقساطی و در چند قسط آن را پرداخت کنند.

,

جعفرزاده با بیان اینکه در طول سال 18 مرحله اعزام سرباز صورت می گیرد، تصریح کرد: این اعزام ها نیز به گونه ای است که 19 هر ماه واجدین مدرک تحصیلی زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم اعزام می شوند و برای واجدین مدرک لیسانس نیز اعزام ها اول ماه های زوج صورت می گیرد.

,

وی ادامه داد: افرادی که متقاضی تغییر معافیت خود از پزشکی به غیر پزشکی هستند سن تعیین شده است که 30 سال برای دیپلم و فوق دیپلم و 33 سال برای لیسانس و فوق لیسانس و برای مقطع دکتری 40 سال تعیین شده است.

,

حبیب زاده در خصوص اصلاح مدرک تحصیلی برای مشمولین نیز گفت: البته این کار قبل از اعزام ممنوع نمی باشد اما بعد از اعزام خدمت به هیچ عنوان امکان اصلاح مدرک تحصیلی وجود ندارد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مشمولین توجه داشته باشند که بعد از دریافت دفترچه و فرارسیدن زمان اعزام فقط 3 روز فرصت دارند تا خود را به محل خدمت معرفی کنند چراکه در غیر اینصورت غیبت خواهند خورد.

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه